معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رقابت داوطلبان بر روی طرح مسائل و ارائه راهکار بهتر برای همان مسائل بر کیفیت انتخاب مردم تأثیر بسزایی دارد.

رضا قاسمیان در نشست صمیمی با دانشجویان در دانشگاه پیام نور اردبیل به‌مناسبت روز دانشجو، بیان کرد: استعمارگران فهرست کشور‌ها را همانند فهرست غذا می‌بینند و برای چپاول و تناول آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند، اما بصیرت نافذ و روحیه مقاوم مردم ایران و به‌ویژه دانشجویان نتیجه داد و ایران از زیر چاقو و چنگال جهان‌خواران نجات پیدا کرد.

او در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تمامی اقشار جامعه و به‌ویژه دانشجویان باید فضای انتخاباتی استان اردبیل را مسأله‌محور و راهکارمحور شکل دهند تا داوطلبان انتخابات بر روی طرح مسائل و ارائه راهکار بهتر برای همان مسائل با هم رقابت کنند که این امر بر کیفیت انتخاب مردم تأثیر بسزایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل پیرامون ویژگی پربرکت مطالبه‌گری مردم و دانشجویان، تصریح کرد: مطالبه‌گری در ۴ سطح شامل مطالبه‌گری مردم از مسؤولان، مطالبه‌گری مردم از مردم، مطالبه‌گری مسؤولان از مردم و مطالبه‌گری مسؤولان از مسؤولان باید صورت بگیرد.

قاسمیان ادامه داد: افراط و تفریط و یا غفلت از هر کدام از سطوح مطالبه‌گری، بر سرعت و کیفیت پیشرفت کشور اثر منفی می‌گذارد.

او در پاسخ به دانشجوی دیگری پیرامون آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل، گفت: آسیب‌های اجتماعی محصول برخی غفلت‌ها و کم‌کاری‌های چندین دهه گذشته در کشور است که طی ۲ سال گذشته با سیاست‌گذاری مناسب و افزایش ۴ برابری رویداد‌های مثبت فرهنگی در استان، بخشی از روند‌ها و نمودار‌ها تغییر و بهبود یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.