معاون بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان از جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی و قاچاق از ۳ واحد صنفی لوازم دخانی و خرازی درجیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی با اشاره به بازرسی‌های مداوم و مستمر بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالا قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحد‌های صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد از سوی بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی افزود: پس از اعلام کمیته شناسایی و دستور رئیس اداره تعزیرات حکومتی بازرسان این سازمان با پشتیبانی نیرو‌های انتظامی از سه واحد صنفی فروشندگی کالای دخانی و خرازی بازرسی کردند.

توکلی با بیان اینکه پرونده‌های این واحد‌های صنفی متخلف برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، تصریح کرد: کالا‌های خارجی و قاچاق مثل انواع طعم، سیگار و... کشف شده در این بازرسی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جمع آوری و به سازمان اموال تملیکی تحویل شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، بیان داشت: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام کنند تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار