جشنواره هفته پژوهش در البرز به کار خود پایان داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه علوم انسانی می‌تواند ضامن امنیت، رفاه و پیشرفت همه جانبه کشور باشد، اضافه کرد: امسال چند آیتم به بخش‌های جشنواره هفته پژوهش البرز اضافه شده که از میان آن‌ها می‌توان به بانوان کارآفرین، دانشجویان نخبه و کشاورزان برتر اشاره کرد.

حسین کلانتری خلیل‌آباد روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امسال در چهار بخش تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر، دانش آموزان و فرهنگیان برتر برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پژوهش در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: سال گذشته ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امسال به ۲۸ هزار و ۷۶۰ اثر رسید.
 
وی با بیان اینکه این آثار در هفت گروه علمی تقسیم بندی شدند، ابراز کرد: از مجموع آثار دریافتی هفت درصد مربوط به حوزه پژوهش و فناوری بوده، ۲۹ درصد به بخش دانش آموزی، دو درصد نمایشگاهی و ۹ درصد دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
کلانتری اضافه کرد: در این جشنواره از ۹۴ نفر از افراد برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد و امیدواریم سال آینده این تعداد افزایش داشته باشد، سال گذشته این جشنواره ۲۰ محور داشت که امسال به ۲۳ مورد افزایش پیدا کرده است.
 
وی ابراز کرد: امسال شاهد رشد ۴۰ درصد فعالیت‌های جانبی جشنواره بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به برگزاری ۵۳ نشست علمی و تخصصی و برپایی ۱۰ میز خدمت اشاره کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.