استاندار بوشهر از آغاز اجرای طرح جمع آوری فاضلاب محلات جنوبی بوشهر با همکاری بانک ملت و آب و فاضلاب استان خبر داد.

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه بانک‌ملت با آب و فاضلاب استان بوشهر برای اجرای شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم اهتمام جدی دارد و اجرای پروژه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر نشانه توجه به مطالبات و خواسته‌های مردم است.

وی افزود: اجرای این پروژه برای بهداشت و سلامت جامعه نقش بسیار مهمی دارد که بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری لازم دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اقدام بانک ملت در همکاری با این پروژه کم نظیر است و انتظار می‌رود سایر بانک‌ها و موسسات مالی نیز الگوبرداری کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: تسریع در تکمیل این پروژه مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: شبکه جمع آوری فاضلاب محلات جنوبی و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال فاضلاب، اثرات مهمی در حفظ محیط زیست و تامین سلامت جامعه دارد و برای تکمیل این طرح نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

محمدهادی رستمیان گفت: برای تامین مالی پروژه، هماهنگی خوبی بین مجموعه فنی و اجرایی و مجموعه مالی و بانکی استان صورت گرفت که اقدامی کم سابقه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه است یادآور شد: امروز ۵۰۰ میلیارد تومان از طرف بانک ملت تحت عنوان تسهیلات ماده ۵۶ برای این پروژه تامین شد که نقش بسزایی در تکمیل و راه اندازی شبکه جمع آوری فاضلاب خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: شبکه فاضلاب محلات جنوبی از مطالبات دیرینه مردم بوده و امروز تفاهم نامه‌ای بین بانک ملت و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تزریق اعتبارات تسهیلاتی منعقد شد که گامی در سرعت بخشیدن به پروژه است.

مسلم مختاری مدیرکل بانک ملت استان بوشهر نیز بیان کرد: بانک ملت همواره در کنار مردم بوده و در راستای رفع مشکلات جامعه پیشگام است.

وی افزود: اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب محلات جنوبی بوشهر در زمینه زیست محیطی و بهداشتی ضروری است و ما در راستای رفاه و آسایش مردم هر اقدامی انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.