وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شهرک نشینان آوارگان صهیونیست از ترس رزمندگان حزب الله قصد بازگشت به خانه هایشان در شمال سرزمین‌های اشغالی را ندارند.

به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، «آویگدور لیبرمن» در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بدون شک، جنگ (با حزب الله لبنان) در شمال (سرزمین‌های اشغالی) غیرقابل اجتناب است.

وی، عقب نشینی نیرو‌های حزب الله به آن سوی رود «لیتانی» در جنوب لبنان را بعید دانست و گفت: ما با جبهه‌های مختلف جنگ مواجه هستیم.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به آوارگی ۲۰۰ هزار صهیونیست مقیم شمال سرزمین‌های اشغالی در مرز لبنان اشاره کرد و گفت: تا وقتی که گردان‌های رضوان (حزب الله) در آنطرف دیوار مرزی حضور دارند ما نمی‌توانیم از آوارگان بخواهیم که به این مناطق برگردند.

لیبرمن گفت: ۲۰۰ هزار آواره (مقیم شمال سرزمین‌های اشغالی) قصد بازگشت به خانه هایشان را ندارند.

بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، حزب الله لبنان به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در یمن، عراق، سوریه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی، مواضع ارتش اشغالگر را هدف قرار داد که منجر به فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست از شهرک‌ها در این مناطق شد.

درگیری‌ها بین ارتش اشغالگر و نیرو‌های حزب الله لبنان تاکنون به مناطق مرزی محدود بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۵۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : تمامی شهرکهای صهیونیستی ساز همگیشان متعلق به صاحبان اصلیش مردم فلسطین است و شما صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران تروریست‌های شکنجگران نسل کشان کودک کشان مظلوم بی دفاع کشان فلسطینیان هیچ حق حقوقی در هیچ یک از اراضی اشغالی در فلسطین نداشته و ندارید به نفعتان است هر چه سریعتر گورتون رو گم کنید از تمامی مناطق فلسطینی مهاجرت کنید به کشورهای غربی بهتر زیاد هم پافشاری بر ماندنتان در خاک سرزمین فلسطین را نکنید که هیچ سود دیگری برایتان ندارد و هیچگونه امنیتی برایتان ندارد ۷۵ سال هر غلطی خواستید در این سرزمین فلسطین کرده ایید با حمایت کامل کشورهای غربی و اون سازمان ملل متحد غربیهای مسخره ناکارآمد و آن شورای امنیت مسخره غربیها که برای جهان اسلام و دیگر کشورهای جهان به غیر از کشورهای غربی ناکارآمد است و بدرد لای جرز دیوار می خورد حقوق بشر این سازمان بین المللی غربی هم حقوق بشر ناقص فلج ناکارآمد است برای مستضعفین بینوایان محرومان ایتام کل جهان و جهان اسلام و به اذن الله خداوند جل جلاله باید همه ملتهای جهان پیروی کنند از قوانین مقررات حقوق بشرانه کامل عدالت گستر اسلام ناب محمدی ص و سازمان ملل متحد و سازمان امنیت بین المللی و سازمان بهداشت جهانی و دیگر سازمانهای جهانی بین مللی باید به کشور ایران اسلامی نقل مکان کنند در شهر شیراز و در نزدیکی تخت جمشید ساختمانها و برج پیشرفته سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی و قوه قضائیه ملل متحد و دیگر ساختمانهای اداری ملل متحد در آینده در ایران اسلامی ساخته می شود و هر ساله همه کشورهای جهان برای مراسمات مختلف باید در این ساختمان سازمان ملل متحد در امپراتوری کبیر ایران اسلامی عزیزمان حضور یابند شما صهیونیستها هم که دیگر در آن زمان خیلی وقت خیلی سال است که نابود شدید انداخته شده اید به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین جهنم اسفل سافلین . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
به نطر من این حرفها را به نتانیاهوی دیوانه بگویید آن را بگیرید محاکمه کنیدتا دیگر از این غلطها نکند وخسارت تمامی فلسطینیها را بدهیدوگرنه تمامی تانکهای مرکاوا وارتش رژیم صعیونیسمی تما م خواهد شدوآمریکاییها دوستشان سگشان است شما مثل اوکراین عین خری که در گِل مانده باشد تنها میگذارد
آخرین اخبار