نیروگاه رامین اهواز  پس از گذر موفقیت آمیز از پیک برق تابستان سال ۱۴۰۲ برنامه‌های تعمیراتی فشرده‌ای را جهت تقویت سطح تولید این انرژی حیاتی در تابستان ۱۴۰۳ و پیک برق آتی آغاز کرده است.  

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز با اعلام این خبر گفت: تمرکز بر رفع چالش‌ها و اجرای برنامه‌های عملیاتی هدفمند از رویکرد‌های ما جهت تقویت سطح تولید برق و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور است و خرسندیم با تکیه بر دانش و تجربه همکاران تلاشگر خود توانستیم در تابستان سال جاری شاهد افزایش تولید برق به میزان ۴۰۰ مگاوات ساعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.

او افزود: بر همین اساس همزمان با کاهش دمای هوا و مصرف انرژی برق برنامه‌های تعمیراتی متعددی را بصورت تعمیرات اساسی، تعمیرات میان دوره‌ای و رفع محدودیت را پیش بینی کردیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین گفت: مهمترین برنامه تعمیراتی این نیروگاه در فصل پاییز و زمستان، تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲، تعمیرات میان دوره‌ای واحد‌های یک و سه است که آن‌ها را اجرایی نمودیم و جهت تعمیرات میان دوره‌ای و رفع محدودیت سایر واحد‌های نیروگاه رامین نیز برنامه ریزی‌های لازم را صورت داده ایم.  

آقای حافظی افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها شاهد بهبود تولید برق و پایداری بیشتر شبکه سراسری جهت خدمت رسانی به مردم و صنایع در ایام پیش رو و تابستان ۱۴۰۳ باشیم.

نیروگاه رامین اهواز با ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مردم و صنایع و پشتیبانی از شبکه سراسری برق ایفا می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.