مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از بازدید روحانیون تاثیرگذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های دولت در این استان خبر داد.

حجت الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی روز یکشنبه با اشاره به هدف از برگزاری این اردو بیان کرد: اردو‌های راهیان پیشرفت و توسعه برای روحانیون تاثیرگذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین که در نیرو‌های مسلح استان بوشهر مشغول فعالیت هستند با همکاری استانداری بوشهر و سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان در راستای تبلیغ و تبیین هرچه بهتر روحانیون از دستاورد‌های نظام و انقلاب در جامعه برگزار شد.

سید عبدالرضا هاشمی در ادامه عنوان کرد: روحانیون تاثیر گذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین در این اردو از پروژه‌هایی همچون آب شیرین کن، بیمارستان، بهداری، مسکن، ریل آهن و بزرگراه بازدید کردند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت از ماموریت‌های مهم قرارگاه تبیینی و تبلیغی روحانی شهید محمد حسن ابراهیمی می‌باشد اذعان کرد: شرکت‌ها و مجموعه‌های عظیم و تاثیر گذار در کشور که در استان بوشهر مستقر هستند از جمله مکان‌هایی هستند که در آینده روحانیون تاثر گذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین این استان از آن‌ها بازدید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.