مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان از تحقق وعده این ستاد در ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان با استقرار بزرگترین بیمارستان سیار کشور به مردم دارالولایه سیستان خبر داد.

 مصطفی میرحسینی گفت: در بازدید‌های انجام شده و احصا مشکلات و شنیدن مطالبات مردمی به این جمع بندی رسیدیم که رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مردم سیستان با توجه به ۲ دهه خشکسالی و شرایط حاکم در منطقه جزو اولویت‌های اصلی محسوب می‌شود.

وی افزود: در همین راستا بلافاصله پیگیری موضوع در دست اقدام قرار گرفت و سلسله جلسات تخصصی در سطوح استانی و ملی برگزار شد و تسریع در حل آن نیز توسط استاندار سیستان وبلوچستان تاکید شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این بیمارستان سیار به مدت ۱۰ شبانه روز در منطقه سیستان به ارائه خدمت بپردازد تا همه مردم بتوانند از این امکان بهره کافی را ببرندبه گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان؛ در نهایت این وعده صادق محقق شد و بزرگترین بیمارستان سیار کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام ظرفیت و امکانات خود در منطقه سیستان مستقر شد.

وی تاکید کرد: پیش از ورود این بیمارستان سیار، نیازسنجی‌های لازم صورت گرفت و چهار خدمت درمانی تخصصی گوارش، ریه، چشم پزشکی و قلب جزو محور‌های اصلی قرار گرفت که در کنار آن‌ها نیز خدمات دیگر شامل دندانپزشکی، عمومی، ویزیت، تجویز و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مردم ولایت مدار سیستان ارائه خواهد شد.

میرحسینی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این بیمارستان سیار به مدت ۱۰ شبانه روز در منطقه سیستان به ارائه خدمت بپردازد تا همه مردم بتوانند از این امکان بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی موجود در سیستان و بلوچستان گفت: به فضل الهی کاهش آلام و خدمت رسانی به مردم به تکلیف شرعی و قانونی مدیران ارشد در این استان تبدیل شده و شبانه روزی برای تحقق آن گام بر می‌دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار