مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: توسعه فضا‌های ورزشی از آنجایی که این استان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود بیش از پیش ضروری است.

حسن بروشکی نشست مشترک با مدیران و مربیان تربیت بدنی و سلامت حوزه سیستان که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت:  سیستان و بلوچستان سرزمین تربیت قهرمانان ملی و بین المللی در عرصه‌های گوناگون بویژه حوزه تربیت بدنی و ورزش بوده و خواهد بود.

وی افزود: سیستان و بلوچستان خاستگاه برخی ورزش‌های بومی و ملی است که در سال‌های متمادی خوش درخشیده و ورزشکاران به نامی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح‌های مختلف ورزشی استان در حوزه‌های دانش آموزی، فرهنگیان و اولیا در دستورکار قرار دارد و هم اکنون در حال اجراست.

وی بیان کرد: با وجود برنامه ریزی‌های مختلفی که برای تقویت فعالیت‌های ورزشی در مدارس انجام گرفته؛ اما در راستای توسعه همه جانبه آن نیز می‌طلبد تا در سطح ملی و در حوزه ستادی با تدبیر و امعان نظر مسئولان اتفاق مبارکی در این حوزه انجام شود.

بروشکی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌هایی از جمله طرح شهید طوقانی، طرح شهید سلیمانی، طرح شهید خرازی، طرح شهید هادی و دیگر برنامه‌ها نشان از تنوع و تعدد فعالیت‌های ورزشی در دستگاه تعلیم و تربیت دارد که می‌تواند در مسیر توانمندسازی و تربیت ورزشکارانی حاذق و سرآمد موثر واقع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار