عضو هئیت مدیره بانک مسکن گفت: منابع مالی ۱۱۵ همت برای پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن ابلاغ شده و سایر منابع هم متناسب با پیشرفت پروژه پرداخت می‌شود.

فاضلیان  عضو هیئت مدیره مسکن گفت:  تاکنون حدود ۶۰ همت سهم الشراکه برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  پرداخت شده است و سایر تسهیلات هم با پیشرفت پروژه‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود که امیدواریم با تامین منابع مالی هرچه سریعتر این پروژه‌ها تکمیل شود.

به گفته وی آنچه که تا به امروز به بانک مسکن ابلاغ شده است ۱۱۵ همت است که تکلیف آن‌ها مشخص شده و با  احتساب هر واحد حدود ۵۵۰ میلیون تومان با امکان قرارد داد احصا خواهد شد.

او افزود: این بانک امسال تامین مالی ۲۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر را هم بر عهده دارد  و بیش از ۳۰۰ هزار قرارداد تامین مالی واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۸:۱۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
۴ ماهه ک سند رفته رهن بانک صادرات طرح نهضت مسکن ملی ولی میگن خبری نیست . نه سند رو آزاد میکنن و نه وام مسکن ملی خبری هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سلام من سه ماه نمی توانم وام مسکن خود مالکی ثبت نام کنم بانک مسکن هم می گوید وام مسکن ملی نداریم دولت هم هرروز دم از وام مسکن ملی می زند.ماندیم بین دو راهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
از ریاست محترم قوه قضاییه برا ترک فعل آقای ریس جمهور در وعده داده شده اش برای طرح ساخت مسکن برا مردم که با آن رای جمع کرد و بعد با تکیه بر صندلی ریاست و به فراموشی سپردن حل مشکل وام آن با اقساط سنگین و تامین آورده غیر قابل دسترسش برای مردم در این طرح که در نتیجه آن را دور از دسترس جامعه هدف آن قرار داده و تعدادی هم که دولتش ادعای ساختش را دارد را بدست دلالی که قدرت تامین آن آورده و اقساط سنگین آن را دارد واگذار کرده است تقاضای پیگیری قضایی داریم . پیشاپیش هم به مدیران وجیره خوارانی که مشکل مسکن را پاس به دولت قبل میدهند میگوییم که آن دولت نه معتقدی بودند که ما انقلابی هستیم نه ادعایی داشتند . یک سوم مردم مستأجراند که مثلشان مانند آن سیاهپوست آمریکایی شده اند که تو این اقتصاد کشور صاحب خانه‌ها دستشان را از پشت بسته‌اند و پایشان را بروی گردنشان گذاشته‌اند هیچ راهی برای نجاتشان نمانده . نیمی از مردم جیره خوار و از آن نیمه باقی مانده نیمیش مستاجر و نیمه آن هم جیره خوار نیستند اما خانه دارند و بی خیال مسلمانی و دیدن مسکین .آیا این مصداق ترک فعل هست یا نه جواب دارد یا نه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سلام..زمین برای فرزند سوم به من تعلق گرفت بینالود ایا وام ۵۵۰ تومنی رو هم میتونم برا ساختش بگیرم وام بهم تعلق میگره ممنون میشم راهنمایم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
پردیس رو ۱۵ ساله هنوز تکمیل نکردین
بزرگترین افتخار وزیر مسکن روحانی این بود که یه مسکن نساخته
افتخار وزیر شما چیه
آخرین اخبار