استاندار قزوین گفت: همه مردم در کنار مسئولان باید اهتمام جدی را در مدیریت مصرف گاز این نعمت خدادادی را در ایام سرد سال داشته باشند.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از مجموعه مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین گفت: کمبود میزان گاز طبیعی می‌تواند منجر به کاهش تولید و ضربه جدی به مقوله اشتغال بزند و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم، مصرف گاز را در ایام سرد سال مدیریت کنند.

اعلایی اضافه کرد: هر شعله اضافه‌ای که روشن است می‌تواند شعله دیگری را که در مسیر تولید، اشتغال و درآمد‌زایی برای کشور است را خاموش کند.

استاندار قزوین افزود: امروز بازدیدی از مجموعه‌ی خدمات شرکت ملی گاز داشته‌ایم که می‌تواند هم در سطح استان و هم در سطح کشور نقش‌آفرینی کند.

وی گفت:این ایستگاه خدماتی شرکت ملی گاز نقش اساسی در تامین منابع گازی در مناطق شمالی، غربی و مرکز کشور داشته است.

استاندار قزوین تاکید کرد: شاغلین این مجموعه خدماتی شرکت ملی گاز با اهتمام جدی تمام تلاششان را در جهت تامین منابع گازی برای مردم و واحد‌های صنعتی می‌کنند.

 مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز یکی از بزرگترین مجتمع‌های تقویت فشار گاز کشور به حساب می‌آید و وظیفه تامین فشار لازم برای انتقال ایمن، بهره ور و مستمر گاز استان قزوین، استان‌های شمالی، شمال‌غرب و صادرات گاز کشور را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار