امشب پیکر ۵ شهید گمنام، خراسان جنوبی را معطر می‌کند

۵ شهید گمنام امشب ساعت ۱۹:۴۰ وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند می‌شوند.

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم استقبال از ۵ شهید گمنام در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با حضور مسئولان اجرایی استان برگزار می‌شود و شهدا به کهف الشهدا منتقل می‌شوند.

او با بیان اینکه از ۵ شهید گمنام ۲ شهید در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به خاک سپرده خواهند شد، افزود: مراسم تجدید میثاق با این شهدا در شهر‌های مختلف استان در دانشگاه ها، مدارس، ارگان‌های نظامی و انتظامی و سایر ارگان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم تا روز جمعه ۲۴ آذر برگزار و شنبه این شهدا به بیرجند منتقل می‌شوند.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: مراسم شب وداع با شهدا در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در ۲ مکان، در حسینیه جماران و مسجد قبا مهرشهر بیرجند با حضور مردم و خانواده‌های شاهد، ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده یک شهید ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در روستا‌ی استِند و یک شهید دیگر دوشنبه ۲۷ آذر در روستای بارنجگان شهرستان مرزی زیرکوه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

او اظهار کرد: شهید گمنامی که در روستای بارنجگان به خاک سپرده می‌شود ۲۸ ساله در عملیات والفجر ۳، مرداد ۱۳۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسیده است.

سرهنگ فلاحی ادامه داد: شهید گمنامی که در روستای استند به خاک سپرده خواهد شد ۲۶ ساله در عملیات مولای متقیان (ع)، اسفند ۱۳۶۰ در منطقه چذابه به شهادت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.