سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان گفت: قرارداد امید نورافکن در چارچوب مقررات فدراسیون امضا شد.

منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان درباره علت جدایی ساکت از این تیم اظهار کرد: ساکت به علت منع قانونی که وجود داشت و به دلیل قانون عدم به کارگیری بازنشستگان نمی‌توانست با سپاهان ادامه بدهد. از طرف سازمان‌های ذیر بط به او ابلاغ شده بود که همکاری به صورت تمام وقت با سپاهان مقدور نیست. مدیرعامل کارخانه از من خواست تا این مسئولیت را قبول کنم. من ۸ سال رئیس هیئت مدیره سپاهان بودم. با توجه به آشنایی که با شرکت فولاد مبارکه و سیاست‌های شرکت داشتم از بنده خواستند تا این مسئولیت را بپذیرم. این تیم مردمی از اصفهان فراتر رفته و در کل کشور طرفدار دارد. ساکت خودش تصمیم گرفت که استعفا بدهد. امیدوارم این موضوع خللی در روند موفقیت سپاهان ایجاد نکند.  

نیکفر گفت: امروز با امید نورافکن قرارداد جدید امضا کردیم. این بازیکن مشکل قراردادی داشت که ثبت نشده بود و با همدیگر توافق کردیم و قرارداد او در چارچوب مقررات فدراسیون امضا شد. کارت بازی نورافکن صادر می‌شود و جزئیات قرارداد او را در روز‌های آینده منتشر می‌کنیم.  

او درباره وضعیت میزبانی تیم سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: درخصوص مواردی با مسئولان ای‌اف‌سی درحال مذاکره هستیم که این مشکلاتی که به وجود آمده را حل کنیم تا این همه سرمایه گذاری صورت گرفته و باشگاه نقش جهان که بر اساس اهدافی تایید شده است، ان‌شاءالله بتوانیم این مسابقات را در زمین خودمان برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم که با رفع همه موانع، دیدار‌های آسیایی را در ورزشگاه نقش جهان میزبانی کنیم. فدراسیون فوتبال قول داده است که VAR را به ورزشگاه نقش جهان بیاورد. به طور کلی سیستم کمک داور ویدیویی سیار است و  ۳ سیستم در ایران داریم. محدودیت‌هایی داریم و این دستگاه باید مورد تایید ای‌اف‌سی باشد. سیستم VAR که در ورزشگاه آزادی است را فدراسیون فوتبال قول داده که به اصفهان بیاورد و در روز مسابقه در ورزشگاه نقش جهان نصب کند.  

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان درباره وضعیت مورایس سرمربی این تیم اصفهانی گفت: از عملکرد مورایس راضی هستیم و حضور این مربی در سپاهان تداوم خواهد داشت. این مربی در سپاهان اتفاقات خوبی رقم زده است، اما همانطور که گفتم قرارداد ۲ طرفه است و امیدواریم که این مربی راضی شود که با ما ادامه بدهد.  

او درباره جنجال پوستری که اخیرا منتشر شده بیان کرد: امروز پوستر را دیدم و از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم و با توبیخ تاییدکننده این پوستر، پوستر دیگری جایگزین آن کردیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار