مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد دولت و خدمتگزارانی که انتخاب کرده‌اند، وابسته به اطلاع رسانی شایسته، مناسب و به موقع از اقدامات انجام شده است.

علیرضا سعید در جمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان که با حضور مسوولان روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امیدوار شدن و رضایتمندی مردم در شرایطی که معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی در ناامید کردن مردم دارند، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: چنانچه یاس و ناامیدی هم نسبت به خدمات دولت به وجود بیاید مطمئنا بخشی از کار مربوط به این است که رسانه ها و روابط عمومی به درستی به وظیفه اطلاع رسانی خویش عمل نکرده اند.

مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان ارتباط روابط عمومی ها با یکدیگر را بسیار مهم دانست و بیان کرد: همدلی و هم افزایی باعث هم پوشانی می شود بنابراین روابط عمومی نباید تنها اخبار دستگاه مربوطه بلکه اخبار کلی استان را پوشش دهد و در این راستا روابط عمومی ها از ظرفیت هم استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها مشاوران مدیران دستگاه هستند، گفت: مسوولان و متولیان روابط عمومی بایستی آگاه ترین و بهترین افراد هر مجموعه باشند.

سعید ادامه داد: سیستان و بلوچستان استانی رو به پیشرفت و توسعه است و با انسجام و همدلی مدیران استانی و نگاه ویژه و اهتمام مدیران مرکز کشور به این استان است لذا در این شرایط جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه و مناسب از اقدامات ارزنده دولت وظیفه اصلی روابط عمومی ها و رسانه ها است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.