باخت خانگی ملوان مقابل حریف تازه وارد لیگ برتر

تیم ملوان بندر انزلی امروز و در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برابر میهمانش تیم شمس آذر قزوین با ۲ گل شکست خورد.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و شمس آذر قزوین عصر امروز در هوای بارانی انزلی و در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود حریف تازه وارد لیگ برتر، شمس آذر به پایان رسید.

هر دو گل این دیدار را علی اصغر اعرابی در دقایق ۵۴ و ۷۵ برای تیم میهمان به ثمر رساند. 

نیمه اول این بازی در حالی که ملوانی‌ها در بیشتر دقایق بازی برتر از حریف خود بودند با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی، ابتدا ملوان یک موقعیت به دست آورد که ضربه مهاجم این تیم در اختیار دروازه بان شمس آذر قرار گرفت. 

پس از این موقعیت بازیکنان شمس آذر به سمت دروازه میزبان خود حمله ور شدند و در دقیقه ۵۴، در محوطه جریمه شمس آذر بازیکن ملوان نقش بر زمین شد که داور آن را خطا نگرفت و شمس آذری‌ها سریع بازی را آغاز کردند و در یک ضد حمله توپ را به محوطه جریمه ملوان رساندند که شوت بازیکن شمس آذر را مهیار صداقت دروازه بان ملوان دفع کرد اما در برگشت، علی اصغر اعرابی دروازه را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود شمس آذر شود.

بازیکنان شمس آذر که پس از به ثمر رساندن گل اول، اعتماد به نفس خوبی گرفته بودند، در دقیقه ۷۵ و باز هم روی یک ضد حمله با پاسکاری های متعدد توپ به رحمان جعفری رسید که شوت این بازیکن با دفع ناقص مهیار صداقت همراه شد و توپ برگشتی به علی اصغر اعرابی رسید تا این بازیکن گل دوم خود و تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا حساب کار ۲ بر صفر شود.

با این نتیجه ملوان بندر انزلی ۱۹ امتیازی باقی ماند و موقتا در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم شمس آذرقزوین هم با ۱۳ امتیاز رتبه دهم خود در جدول مسابقات را حفظ کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.