رئیس جمهور با بیان اینکه ‌با واردات بی‌رویه ‌بر روند‌ تولید خنجر زدند، گفت: همه وزارتخانه‌ها باید ‌از تولیدکننده حمایت کنند.

 آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر استانی به البرز، از کارخانه ایران تراورس در شهرستان فردیس بازدید کرد. 

رئیس‌جمهور در ادامه در جشن احیای ۱۸۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان البرز حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاش مسئولان این استان برای احیای واحد‌های راحد اظهار داشت: مسئله تولید در کشور بسیار مهم است. محوری‌ترین موضوع در اقتصاد تولید است. استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در گرو تولید است. رفع بیکاری در گرو تولید است. رونق زندگی مردم در گرو تولید است و شکل‌گرفتن ایران قوی در گرو تولید است. بدون تولید امکان شکل گرفتن ایران قوی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شکل گرفتن اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است، افزود: اگر بخواهیم اقتصادی داشته باشیم که با تکانه‌ها تکان نخورد، این در گرو تولید است؛ خداوند به ایران برای تولید، تمام زمینه‌ها را مرحمت کرده است؛ هم زمینه مادی، هم نیروی انسانی مولد و هم فکر و اندیشه بلند که بتواند تولید را رونق دهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مقطعی واحد‌های تولیدی یکی پس از دیگری دچار مشکل شدند و از کار افتادند، تصریح کرد: امروز تمام بخش‌های اداری و ستاد وزارتخانه‌ها باید بسیج شوند و از تولیدکننده حمایت کنند. به صورت حمایت مالی، حقوقی و حمایت اداری و سازمانی.

وی با اشاره به بازدیدش از کارخانه ایران تراورس با بیان اینکه تولید در این کارخانه به دست و تلاش شما روشن است، گفت: مالکیت این کارخانه را که به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا نه را روشن خواهیم کرد.

وی افزود: مهم‌ترین بخشی که به عهده شما کارگران است افزایش کیفیت تولیدات و پاسخگویی به نیازمندی‌های شهر و کشور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه همه ماست که واحد‌های صنعتی که به هر دلیلی دچار وقفه شدند را به چرخه تولید بازگردانید و فعال کنیم. واردات بی رویه خنجری بر پشت تولید است، گفت: برای کالایی که تولید می‌شود باید بازاریابی و استاندارد‌سازی کرد؛ سازمان استاندارد برای استاندارد‌سازی کالا‌ها اقدام کند و اگر جایی مشکلی وجود دارد اعلام کند و زمان لازم را اختصاص دهد.

‌رئیسی با بیان اینکه زمان برای اشتغال و تولید کننده خیلی مهم است، چقدر زمان نیاز است که بررسی‌های لازم صورت گیرد؟، تصریح کرد: مجوز‌ها باید اخذ شود. ما حتما موافق این امر هستیم، اما سازمان‌های مربوطه باید سریع بررسی و پاسخ دهند، تعطیلی نشناسند، شب و روز نشناسند.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۶ هزار کارخانه احیاء شده است، این عدد نشان‌دهنده رونق گرفتن تولید و خودکفایی در کشور است؛ مطمئنا احیاء یک کارخانه که بنا به دلایل و موانعی فعالیتش متوقف شده است بسیار راحت‌تر از ساخت یک کارخانه است لذا ما و تمامی مسئولان باید اولویت خود را احیا کارخانجات موجود قرار دهیم و احیاء یک کارخانه موجود بر ساخت کارخانه‌ای دیگر اولویت دارد و این موضوع نیازی به استدلال ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حمایت از واحد‌های تولیدی گفت: برای حمایت از واحد‌های تولیدی همه باید بسیج شوند و این حمایت‌ها هم مالی باشد هم حقوقی وهم اداری تا هیچ کارگاهی متوقف نشود. واحد‌های تولیدی باید از طرف وزارت صمت به طور کامل حمایت شوند و بانک‌ها نیز باید مساعدت کنند تا تولید متوقف نشود و تمامی ادارات و نهاد‌ها در ارائه مجوز سریعتر عمل کنند چرا باید دریافت یک مجوز ماه‌ها طول بکشد.

  کارخانه ایران تراورس در سال ۱۳۹۹ و همزمان با ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی بر قوه قضاییه و براساس اقدامات این قوه برای احیای واحد‌های تعطیل و بازپس گیری از افراد نا اهل، به دولت بازگشت.

این واحد تولیدی علاوه بر انجام فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های زیر ساختی و تجهیزاتی راه‌ها و خطوط ریلی، به تازگی خط تولید قطعات بتنی مورداستفاده در ایجاد خطوط راه آهن را راه اندزی کرده است. بیش از پنج هزار کارگر دراین کارخانه مشغول به کار هستند.

بازدید رییس جمهور از این کارخانه در راستای اجرای جشن احیای ۱۸۴ واحد تولیدی راکد و تعطیل استان البرز انجام شد.

برگزاری جشن احیای ۱۸۴ کارخانه و مجموعه تولیدی راکد و نیمه فعال از جمله کارخانه ایران تراورس که تا ۶ ماه گذشته تنها با ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کرد، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رییسی به البرز است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۱۹:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
عجب !
فعلا که تریبون دیت شماست.
ولی یه مثل قدیمی میگه جوجه رو آخر پاییز میشمرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لطفا حقوقهای کارگرو احیا کنید . با این حقوق کسی کار نمیکنه تو کارخانه ها . حالا احیا بشه یا نشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد سیروسیان
۱۵:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
نظارت در اسکله ها نبود بازرسان دولتی که کانتین های وارد شده را با مالیات و وووونگران کردن سرمایه دار .بله چهر تا سرمایه دار برای سود کلان شخصی خود یک ایرانی را فلج می کنن .سرمایه داران ایران در هر کلان شهر که دست در واردات کلان دارن هر کلان شهر دوتا یا سه تا هستن دولت توان برخورد با آنها رادارد یا این سرمایه دا ران از مقامات دولتی که برش فراوان دارن هستن که بدون بازرسی کالاهای کلان وووووووباعث فلان می‌شوند. چرا سرمایه دا ام را شناسایی و کالا های کا نیاز کشور هست را با سود مختصر تهیه و به اقتصاد و کشور خدمت سالم کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقا یه فکری به حال میوه کنید همه چی گران شده ،خیار توت،وچیزهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ببخشید ، چه کسی قرارداد واردات ۲۰۰۰ دستگاه واگن از چین بسته و واردات ۷۹۱ واگن را هم قطعی کرده ؟
چه کسی فقط طی سال ۱۴۰۱ یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون دلار به چای دبش ارز برای واردات چای داده ؟
شما یا عمه خدا بیامرز من ؟
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
نخیر آقای رئیسی. دلالان توی این مملکت نمیگذارند کسی بیاد کاسبیشون رو تخته کنه. با قدرتشون و ثروتشون مردم را بر علیهش میشورانند. توسط رسانه های قویشون. مردم هم که ....! چه میشود گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۶۰۰۰ کارخانه احیاء شد؟با کدام ‌کارگر اين کارخانه‌ ها کار خواهند کرد؟ مگر نیروی کاری گذاشتید بماند، جمعيت رو به سالمندی حرکت می کند اونوقتی که جمعيت جوان داشتيم دويدن دنبال کار، ولی با حقوق چندرغاز لهشان کردین با حقوق هفت تومنی گفتید برید زندگي شرافتمندانه داشته باشید الآن افتتاح کارخانه به چه دردی می خورد در حالي که نیروی کاری نداريم نکنه انتظار داری اتباع بیان نيروي کار شوند. ؟!اینها فقط نتیجه اهمال کاری دولت‌های گذشته‌ و الآن هست و خودتان را به خواب زده‌ اید. الآن فقط باید بدوید دنبال کارگرانی که قدرشان را ندانستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
داریم نگاه می کنیم اقتصاد راشگاهاهرچه بگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
جناب رئیسی تو که سال گذشته نمگفتید دوهزار کارخانه راه اندازی کردید الان شد ۶ هزار کارخانه اصلا هزار کارخانه در ایران وجود دارد ؟ جناب رئیسی اینقدر غلو وبزرنمایی نکنید لطفا از ۶ هزار کارخانه نام ۶ کارخانه را با آدرس اعلام کنید ما یک بازدیدی ویک گزارشی از آنجا تهیه کنیم وبه مردم نشان بدهیم وبا کارگران صحبت کنیم و فقط آدرس ۶ کارخانه را بگید تا راست آزمایشی کنیم حرف های شما را
Iran (Islamic Republic of)
ناهار دادن
۱۸:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مردم از خنده خدا
جوک سال بودآ?
یه استکان چای دبش بنوشید بشوره ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تولیدی که اقتصادی و با کیفیت نباشه تولید نیست، هر منطقه‌ای توانایی هایی دارد که باید توسط نظام حکمرانی تقویت شود تا تولید به روز و مناسبی انجام شود وقتی کسی توان تولید خودرو را ندارد ۴۵ سال هم حمایت باز هم به جای خودرو گاری تحویل می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مردم به کی رای بدهند به کاندیدای که دوره قبل رفتارش شهره عام و خاص شد یا کاندید وظیفه شناس و کار بلد نه خیر رنج مردم در یک بام و دو هواییه ،ترک فعل، اینکه نظام و رویه ندارن چطوریگه همه حقوق میگیرن قبل و بعدش هیچ ربطی به من نداره و مسول هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
رکورد گینس در اختلاس ۱۸۰هزار میلیاردی در دولت آقای رییسی..
France
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
کل ایران 6 هزار کارخانه دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۹:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
آخخخخخ دمت گرم گللللل گفتی . نمرت ۲۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حالا سال بعد شما با مالیات میبندیش کمی صبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تو میدونی ۶۰۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
کار خانه احیای شد نه که کارخانه ها احیای شد بنده از شش هزار کارخانه خبر ندارم ولی از دو کارخانه ای که در دفاع مقدس هشت ساله زبان زد و صادرات به خاور میانه داشت هنوز تعطیل هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
هرببندوبگیری وتعطیلی وفرارسرمایه ها از زمان دولت نهم شروع شدوالان خودش رو داره نمایان میکنه.مثل اختلاس خاوری.زنجانی .جزایری. ولاغیر...وقاضی طبری.ومنصوری ولاغیر.جاسوسی ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ببخشید یک سوال داشتم از رئیس جمهور مال 6 هزار کارخانه تو کشور چی داریم میشه لطف کنید لیست کنید این شرکت ها رو ما هم بدونیم .
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مشکل ما مدیریت نا کارآمد خیلی از شرکت هاست که نه با تولید بلکه با اختلاس جای ایلان ماسک را بگیرند ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مشکل اینکه همش حرف و شعار است کو عمل از هر ۱۰۰۰ کیلو حرف و شعار و دستور حضرات یک گرم عمل در نمی یاد اون یک گرم هم اگر مدیر خوب داشته باشیم کجایید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شما آقای رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری تا کنون نتوانسته اید شرکت تولی پرس و روغن نباتی جهان و کیوان همدان و داروگر......خیلی از شرکت هایی که شخصا از آنها بازدید کرده بودید را چرخه تولید برگردانید حق بدهید به این آمار شبهه داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
واردات بی رویه مشکل اقتصاد نبود
مشکل اقتصاد و قیمت گذاری دستوری بود که هنوز هم ادامه داره
وقتی دلار رودستوری پایین نگه می دارید مشخصه که تولید از صرف می افته و واردات به صرفه می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دست نگهدار نخواستیم دلار 5 هزار تومانی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
هر روز صد فساد بزرگ در کشور افشا می شود و سران نظام تماشا گر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
با بودن امثال رییسی خوش به حال دشمنان اسلام وایران شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۴۹ میلیارد دیه، ۴ میلیون مسکن، ۶ هزار احیا، فلان تعداد سانتریفیوژ، بفهمان مقدار دلار آزاد شده،...
بس کنید. خسته ایم از اینهمه حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
کپسول گاز روستا نشینان مظلوم را ۴۰۰ هزار تومان کردی و دم از عدالت می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
از تولید آب شیرین از دریا غفلت کردیم کاری که کشورهای عربی بشدت آن را عملیاتی کردن 25 میلیارد دلار سرمایه لازم داره ولی باتوجه به کمبود آباد در ایران و خشکسالی های گسترده از واجبات حیات آینده هست کاشکی در قرار دادها با چین یا کشورهای عربی دوست سرمایه گذار پیدا می کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۱۰:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
چرا حقوق بازنشسته ها را غیر قانونی از مجلس بر گرداندی؟؟؟؟؟ کارخانه هایی که تمام مواد اولیه وثانویه شان خارجی است را میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شبه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
فاتحه کشور خونده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لطف کنیدهرچه سریع تر،نمادبسته بانک دی رابازکنید،شماکه میگیددنبال احیاکارخانه،بانک وغیره هستید.بورس داردازهم فرومیپاشدبااین بستن نمادهابشکل طولانی مدت،اگرفردی مادرش مریض شدچطوربه مادرش پول بدهدوقتی دریک نمادطولانی مدت قفل هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
در کشور رو به روی کالاهای باکیفیت خارجی بستند و در داخل کشور، هر آشغالی رو تولید و به قیمت مشابه خارجی و حتی گرونتر به مردم قالب می کنند. مشکل از واردات نیست. مشکل از سیاست های مزخرف داخلی و رانت بازی ها پروری هست که باعث شده 3.7 میلیارد دلار از جیب مردم دزدیده بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حمایت از تولید این نیست که پولها بدی دس سرمایه دار بره دلار وطلا بخرد حمایت از تولید یعنی تحریم نبودن امریکا از برزگترین صادرکنندگان ووارد کنندگان دنیاست یعنی بتونی از ده قطعه مورد نیاز سه تاش که صرفه تولید داخل ندارد مرغوبش راحت بخری وبسازی کالا رو وصادر کنی حمایت تولید یعنی یعنی مبارزه با قاچاق کالا در استان های کنار خلیج فارس ببین چه خبره از کالای قاچاق تو فروشگاهها حمایت تولید یعنی فرهگنسازی داخلی برای خرید کالای ایرانی وممنوعیت ورود کالای مشابه وارتقای کیفیفت با رقابت و الزام فروشگاههای بزرگ به عرضه فقط والای ایرانی با حلوا حلوا خبری نمیشه فاکتور داره تولید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا که الفاتحه
باید الان رابطه مون با هند و چین ببیندیم
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۰۹:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
کدوم تولید،درب کشور رو بستین‌ میگین حتما باید کالای داخلی بخرین‌ ،شرکتا و کارخونه ها هم که پدر ملتو‌دراوردن هر روز یه قیمت جدید هر روز بی کیفیت تر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مثل واردات کالای استراتژیک چای!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
امسال سال کاهش تورم بود شما چکار کردید سفره مردم روزبه روز خالی تر میشه تورم که درست نشد اشتغال جوانان ومسکن نیز درست نشد طرف می افته میمیره یه مجلس ختم یا قرآن خوانی نمی تونند بگیرند ازدواج وصاحب ماشین شدن برا ایرانی آرزو شده شما چطور جواب مردم رو می دهید .....با آمار های غلط....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آیا قانون اساسی کشور بر اساس دروغ نوشته شده که مسئولین این همه آمار دروغ میدهند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
راهکار حل اکثر مشکلات مردم :باید از دستکاری و دستوری کردن اقتصاد و اداره کشوردست برداشت،باید مصرف آب شرب و کشاورزی هر منطقه با اهرم قیمت،در حد جایگزینی کم شود،و منابع (برق وبنزین و گاز و گازوییل و...) به قیمت واقعی یعنی بالاترین پیشنهاد داخلی یا خارجی ،فروخته شود،باید از کل املاک کشور مالیات متناسب با ارزشش گرفته شود تاقیمتش کم ومعقول شود،و درآمدهای حاصل،که رقم چند میلیون تومانی ماهیانه آن برای هر نفر است شفاف وبدون دستکاری بین همه تقسیم شود،و باید صادرات و واردات و دستمزد و تولید،آزاد و رقابتی باشد،و هر کاری به صرفه بود انجام شود،و حتی در صورت بیکاری هم توان زندگی نزدیک به متوسط به وجود میاید و فقر و اسراف و فساد ورانت و قاچاق و بیعدالتی و نابودی محیط زیست و... برطرف میشود.البته بهتر است برای کنترل جمعیت بابت زیر ۱۸ سال نصفه پرداخت کنند یا محدودیت در تعداد فرزند باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
همه پیشنهادات درست و منطقین
ولی کشوری که توش آزادی سیاسی وجود نداشته باشه همه این کارا اتفاق بیفته هم نتیجه نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آزادی سیاسی هنوزم با اتفاقاتی که تو دنیا داره میفته کسایی هستن که به شعارهای حقوق بشری اعتقاد دارن
من که کشوری رو نمیشناسم توش آزادی باشه
مردم عادی دنیام دنبال رفاه اقتصادی هستن نه آزاری سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
همش جلوی دوربین هستش ...جلوی واردات را در زمان قوه قضاییه میگرفتی الان نیاز به راه اندازی دوربینی نبودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آره افتتاح جلوی دوربین و بعدش تعطیل که بدهکار ی داره.... خجالتی خوب چیزی هست . شغل درست کن اوضاع بهتر شه .. تو کشور دلالی از بزرگ و کوچک رسم شده یارو ماشین رو یک سال نگهداری نمی کنه مسکن هم همین می خرن دوباره میفروشن دلار می خرن فردا می فروشند این ها رو کلی جمع کن ایجاد درآمد و شغل ثابت ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خدایا به هرکس به مردم و نظام کمک میکنه رحمت فرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خرید کالای ایرانی باید فرهنگ بشه مشوق و خرید برای کالای با کیفیت ایرانی بذارند تا شناخته بشن بعضی یک کالای بی کیفیت را با برند برتر خارجی مقایسه میکنند فکر می کنند همه کالای ایرانی بی کیفیت است در حالیکه کالاهای با کیفیت داخلی هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
واردات اتوبوس و ماشین و موتور برقی توسط شهرداری خنجر نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
جناب آقای رئیسی واردات بی رویه هموواره نابود کننده بوده
چه کالا وچه نیروی انسانی
بعضی از افراد از این موضوع همایت میکنند ولی فقط به نفع خود نه منافع ملی
الان مقدار افراد اتباع در ایران بیش از حدمجاز است که این موضوع پیامدهایی بسیاربددز زمینهای اشتغال و خروج بی رویه ارز جمعیت اضافه .خشک سالی. استفاده بیش از حد انرژی ویارانه نان
خواهشا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۰۶:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
درودبرشما اینومقایسه کنیم باحسن کلید قاپ فرق ازکجا تاکجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقای ریسی مگر جز د‌ولت کسی مجوز واردات می‌دهد واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تکلیف دو نفر سارق از یک زن 50 ساله در شهریار به کجا رسید!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا امنیت نداریم!!!؟ ؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
هرچی میگی درست.
دست درد نکنه.
فقط ی چیز.
این حقوقایی که به کارمنداتون میدید بیشتر شبیه توهینه تا حقوق.
متناسب با تورم بالا ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سلام.
وام مسکن بسیجیان کد۸۹ عملیاتی چرا پرداخت نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
جناب رئیسی امسال دولت شما و حتی خود شما بدتر از وارد کنندگان بی رویه گرانی در دولت شما و افزایش مالیات بی جهت از مردمی که با ۱۰ میلیون زندگی میکنند نمونه ای از همین هاست شما در قبال این ملت مسئول هستید یادتان که نرفته وعده های که روز انتخابات زدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سیاست های شما در مدیریت واردات به تقویت انحصار و حذف رقابت در بازار منجر شده . در این فصا، مصرف کننده حق انتخاب و اختیاری ندارد و تنها یک گزینه دارد معطل ماندن در صف انتظار به دلیل بازی کردن تولید کننده داخلی با عرضه ،عرضه قطره چکانی ، عدم عرضه و یا احتکار محصول به منظور بالا بردن قیمت و مهندسی بازار و اجبار مصرف کننده به خرید کالای بی کیفیت با قیمت چند برابری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اللهم انی اسئلک بسمک العظیم العظم ........
خدایا بح نوح ابراهیم موسی عیسی و خاتم النبیین محمدمصطفی صل علی علیهم اجمعین خودت مشکلات کشور ما را حل و فصل بفرما .!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خدا و پیامبر ها همه سر جای خودشون آما مشکلات با دزدی نکردن
کردن اختلاس نکردن دروغ نگفتن مسولین ، مسولین مرا کلا راه اشتباه میرن خودشون هم میدونن........ و با سلام و صلوات حل شدنی نیست تا صبح تا شب دعا ها را بکن اگر چیزی تغیر کرد بدتر میشه بهتر نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور خواهشا کارخانه آب شیرین کن بزنید در سواحل مکران و عمان خواهشا چین رو بیارین با کیفیت بالا کارخانه بزنه و آب رو منتقل کنیم به زاهدان بیرجند مشهد 2000 کیلومتر لوله کشی داره و حداقل 10 میلیون اشتغال ایجاد میکنه و گردوخاک تمام میشه و هزاران هکتار زمین میره زیر کشت گندم و دانه های روغنی و... خدا لعنت کنه دولت قبل را که چین را فراری داد تا جایزه بگیره از غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کارخانه که خون ملت را به شيشه می‌گیرند نخواستیم واردات بهتر هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خداییش 6000هزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
برای واردات فقط پول میخواست برای تولیدات تنها پول نیست بلکه چندین جنبه دیگر باید وجود داشته باشد الان به افراد داخلی محدودیت در سرمایه گذاری و صنعت قرار دادی می‌رود... چه برسد به سرمایه گذار بیگانه...
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۲۲:۲۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بله واردات بی رویه و بیجا کمر تولید داخل را شکسته ، جناب زاکانی واگن های چینی را به واگن پارس ترجیه داد و با افتخار قرارداد بست
کارکنان واگن پارس فعلا غاز بچرخانند یادم هست سالها پیش واگن پارس به چین بوژی واگن صادر می کرد !
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۲:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شما حمایت از تولید نمیکنید با این طرز فکر جیب خیلی ها پر میکنید و مردم را از فناوری روز دنیا دور نگه میدارید.مثلا همین حمایت چندین ساله شما از دو کارخانه ماشین سازی باعث شده مردم ما از بهترین ماشین های روز دور باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
وای بر شماها که اسم خود را مسلمان گذاشتین در حالی که جلوی‌چشمانتان مسلمانان رو قتل عام میکنن و کاری نمیکنین .
مسلمانی که برادر مسلمانش کمک بخواهد و کسی کمک نکند مسلمان نیست. متاسفم برای شما که به خاطر دنیا صدای مظلوم و نمیشنوین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دولت محترم ساخت مسکن چی شد . پروژه‌های نیمه تمام و سیاه بازی و سردواندن مردم که ما کارنامه خوبی داریم مشکلی از اقتصاد و تورم حل نمیکند .وعده ساخت چهار میلیون خانه کو. بخاطر وعده ساخت چهار میلیون خانه بهت رای دادند نه اتمام پروژه نیمه تمام . پروژه مسکن تورا کی باید کامل کند که چند ساله پول از مردم گرفتید و سرکار گذاشتید مردما . اگه نیتت واقعی هست که نباید این طرح را وقتی اجرا میکنی این وضع اقتصاد کشور باشد که فقط خودتان و مدیرانتون و جیره خواران که تو هر دولتی هستند گل و بلبلیشا ببینند و مردمت هم تورم و نداری و بی ارزش شدن پول کشورشان را.حل مشکل طرح مسکن با اون آورده و اون وام با سود۱۸درصد و اقساط سنگینش را با سیاه بازی اتمام پروژه نیمه تمام عوض کردید که اوضاع ارزش پول کشور و تورم و اقتصاد و درهم پیچیدگی های مشکلات اقتصاد کشور شده این.نیت باید اجرا وعده‌ای واقعی داده شده باشد نه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
راست میگین واردات بی رویه برنج باعث بایر شدن زمینهای کشاورزی شده اینم بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دولت محترم ساخت مسکن چی شد . پروژه‌های نیمه تمام و سیاه بازی و سردواندن مردم که ما کارنامه خوبی داریم مشکلی از اقتصاد و تورم حل نمیکند .وعده ساخت چهار میلیون خانه کو. بخاطر وعده ساخت چهار میلیون خانه بهت رای داداند نه اتمام پروژه نیمه تمام . پروژه مسکن تورا کی باید کامل کند که چند ساله پول از مردم گرفتید و سرکار گذاشتید مردما . اگه نیتت واقعی هست که نباید این طرح را وقتی اجرا میکنی این وضع اقتصاد کشورمان باشد که فقط خودتان و مدیرانتون و جیره خواران که تو هر دولتی هستند گل و بلبلیشا ببینند و مردمت هم تورم و نداری و بی ارزش شدن پول کشورشان را.طرح مسکن با اون آورده و اون وام با سود۱۸درصد و اقساط سنگینش را با سیاه بازی اتمام پروژه نیمه تمام عوض کردید که اوضاع ارزش پول کشور و تورم و اقتصاد و درهم پیچیدگی های مشکلات اقتصاد کشور شده این.نیت باید اجرا وعده‌ای واقعی داده شده باشد نه
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۲۰:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دقیقا مثل واردات چای!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باجلوگیری از واردات مثل ایرانخودروبی دلیل تویکسال ۳۰۰میلیون تومان گران کرد از کسی صدا درنیامد تولید داخل شده مافیا ورانت یه لباسشوی چی داره تولید داخل۲۰میلیون ۳۰ میلیون ...به زور به خورد ملت میده بی کیفیت گران وقطره چکانی حتما دولت وحکومت بلاخره یه نفعی می بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
البته واردات ماشین خنجر به دلالان واسطه هاست تولید داریم تا تولید تولید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ازاوضاع مردم مشخصه دکتر فیلسوف مردم نون خالیم نمیتونن گیر بیارن ازگرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دولت شما هم با طرفداری از مافیای بوجل سازی اول به ملت و بعد تولید با کیفیت و رقابت پذیر خنجر زد؟؟؟!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیسی شما دو سال هست که در مسند ریاست جمهوری تکیه زدید تو این دو سال چرا باید اجازه بدید واردات بی رویه ادامه داشته باشه چرا نباید این خنجرو از دست یه سری دلال بگیرید پس مجلس چه کار میکنه چرا ارزو تک نرخی نمیکنید .با آگاهی دادن به مردم وبرنامه ریزی دقیق اارز وکالاهای دیگه رو آزاد کنید خیلی از فساد ها خود به خود تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
لطفا لیست این ۶هزار تولیدی و وضعیت قبلی و فعلی رو اعلام بفرمایید تا کور شود هر انکه نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
هیچوقت نمیخواین حقیقت رو بپذیرین.
Germany
علی
۱۳:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سید چرا بازار خودرو. به ثبات نمیرسه . این رانت فساد دو نرخی بازار ازد و کارخانه کی میخواید پایان بدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با سلام بر سید محرومان ضمن تشکر از شما و هیئت دولت از شما خواستار موافقت با طرح ساماندهی کارکنان دولت هستیم که مجلس تصویب کرده.
Iran (Islamic Republic of)
تویوتایی که پراید شد!
۱۹:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
قیمت لوازم خانگی تولید داخل نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده !
انحصار بدون کنترل، نتیجه ایی جز رانت و گرانی و فساد و بدبختی مردم ندارد.
قیمت یک کتری پلان تولید ایران سال ۹۸ ، پانصد هزار تومان بوده. سال قبل سه میلیون تومان ! و امسال بالای ۵ میلیون تومان ! به عبارتی حقوق یک ماه کارمند معلم در دولت مردمی ! معادل دو عدد کتری است !!!!!
همین کتری شش سال قبل ، ۱۵۰ هزار تومان بود!
ماشین لباسشویی تولید داخل امسال نسبت به سال قبل دو برابر شده ! جارو برقی پارس خزر ایضا !
تولید ایرانی است اما قیمت دقیقا بر حسب دلار !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینهمه پررویی نوبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مگه با تین اقتصاد دستوری و در حال نتبودی دنبتل رفاه و تولید هم هستید ملت به دولت اعتماد کرد واسه تولید و پویایی اقتصاد ولی سرمایه ملت تو بازتر سرمایه نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش خالی بندی 6000 کارخانه نباید بیکار داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش خالی بندی 6000 کارخانه نباید بیکار داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اگه ۶هزار کارخانه رو احیا کردین الان یه دونه بیکار نباید تو این کشور باشه.با دستاوردسازی نمیشه مردم رو فریب داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یکی یه خنجر زده ما بقیتون فقط تابش میدید شما هم خیای به خودت امیدوار تباش اقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خود تحقیرا حمله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
چطوری ؟