پاسداشت یاد سرداران شهید و شهدای دانشجوی خوی

یادواره سرداران شهید و شهدای دانشجوی شهرستان خوی برگزار شد.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی در یادواره سرداران شهید و شهدای دانشجو و منطقه شهانق شهرستان خوی که در مسجد حاج رضا برگزار شد با پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: شهدا با تکیه بر سلاح ایمان نگذاشتند خدشه‌ای بر عزت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت، اقتدار و عامل شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی ولایت فقیه را یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حکومت مبتنی بر ولایت امروز لرزه براندام استکبار و نظام سلطه انداخته است

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری یادواره شهیدان یکی از مهمترین راه‌ها برای غلبه بر تهدید نرم استکبار جهانی و جنگ ترکیبی دشمنان است.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی هم در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا به تاسی از مکتب عاشورا عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آ وردند.

این محفل روحانی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با مداحی و مرثیه سرایی سید محمد عاملی اردبیلی از مداحان برجسته کشورمان حال و هوایی معنوی دیگری به خود گرفت .

شهرستان خوی یک هزار ۱۳ شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.