رئیس جمهور گفت:در مبارزه با فساد به هیچ کسی در هیچ سطحی رحم نخواهم کرد و همه ادارات و سازمان‌ها و همکارانم در هرکجا که باشند بدانند مهمترین ماموریت من و همه شما خدمتگزاری به مردم است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم البرز ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم انقلابی کرج و با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با اشاره به خطبه آنحضرت گفت: سخن زهرای اطهر در این خطبه سخن از قرآن، عدالت، انسان ونجات انسان است و توجه به سخنان وسیره ایشان می‌تواند برای جامعه امروز درس آموز باشد.

رئیس‌جمهور با اشاره به فعالیت خود در سال‌های نخستین انقلاب در شهرستان کرج گفت: از آن روزگار که من ۱۹ یا ۲۰ ساله بودم از چهره‌های مصمم خاطرات بسیاری دارم افرادی که با تلاش شبانه روزی وجهادی در چهل سال گذشته برای آبادانی وتوسعه این منطقه تلاش کردند وچهره استان را تغییر دادند، اما با تمام توسعه یافتگی باید گفت بنا بر دلایلی در این استان هنوز شاهد کاستی‌هایی هستیم، جاده‌های مواصلاتی یکی از نیاز‌های جدی استان البرز است که با توجه به نزدیکی به مرکز باید توسعه پیدا کند.

آیت الله رئیسی گفت: در دیداری که با مسئولان این استان داشتم شاهد تلاش ایشان برای رفع این کاستی‌ها هستم اگر چه بسیار باید تلاش کرد تا راه‌های مواصلاتی و جاده‌های در دست اجرا تکمیل شود.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح بیمارستان شهید قاسم سلیمانی در فردیس گفت: این شهرستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد مرکز درمانی مجهز بود که این موضوع بسیار ناراحت کننده بود، ساخت و تکمیل این بیمارستان که ۱۲ سال به دارازا کشیده بود جامعه عمل پوشید و امروز آغاز به کار کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به موضوع اشتغال و بررسی این موضوع در استان البرز گفت: با توجه به فعالیت واحد‌های صنعتی متعدد وشهرک‌های صنعتی در این استان نرخ بیکاری کم است و دغدغه اصلی در این استان اشتغالزایی برای افراد تحصیلکرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رفع مشکل مسکن در دستور کار دولت قرار دارد افزود: هم اکنون شاهد ساخت یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در نقاط مختلف کشور هستیم و در شهرستان‌ها مشکل چندانی برای تامین زمین نداریم، اما در مراکز استان‌ها مشکل اصلی تامین زمین برای ساخت وساز است که تا کنون ۵۲ هزار هکتار برای این کار آماده سازی شده است.

رئیس‌جمهور گفت: دولت به صورت شبانه روزی برای رفع مشکل اشتغال ومسکن تلاش می‌کند و رشد وتوسعه کشور متوقف نخواهد شد.

رئیس‌جمهور به مردم البرز اطمینان داد: مواردی را که مسئله عموم مردم است و در نامه‌های خود به دولت ارائه داده اند مورد توجه قرار گیرد و تا هنگامی که مشکلی وجود داشته باشد خود را موظف میداند به تمامی شهر‌ها سرکشی کند.

وی بخش دیگری از سخنان خود را به موضوع فساد و روابط ناسالم اداری اختصاص داد و گفت: مبادا روابط ناسالم جای روابط سالم را بگیرد، مبادا فساد و رشوه بر روابط اداری حاکم شود، بدانید بنده به عنوان طلبه خدمتکار با مردم عهد بسته ام که تلاش که برای از بین بردن بستر‌های فساد تلاش کنم و زمینه‌ها وبستر‌های فساد را باید از بین ببریم و ما با هم پیمان بستیم که یک نظام اداری عادلانه داشته باشیم و در این مسیر مردم را یار خود می‌بینیم و مردم باید اعتماد داشته باشند که کارهایشان به درستی انجام می‌شود و در مبارزه با فساد به هیچ کسی در هیچ سطحی رحم نخواهم کرد و همه ادارات و سازمان‌ها و همکارانم در هرکجا که باشند بدانند مهمترین ماموریت من و همه شما خدمتگزاری به مردم است و گره گشایی از مشکلات مردم است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ  رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم غزه گفت: مردم تحت ظلم و ستم فلسطین بدانند که ما در همه مجامع و مراکز بین المللی زبان گویای شما خواهیم بود و علیه ظالم فریاد خواهیم زد.

 وی خطاب به مردم گفت: همانگونه که رهبر فرمودند تردید نداریم آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان که در عراق، یمن، سوریه و افغانستان شکست خوردند در عرصه فلسطین نیز شکست خواهند خورد  واین وعده الهی است که کسانی که برای خدا جهاد کنند پیروزند وما پس از ۶۰ روز مقاومت این پیروزی را مشاهده می‌کنیم.

 

ورود رئیس جمهور به مصلی امام خمینی (ره) کرج

 

برچسب ها: مصلی کرج ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
اگر قرار بود با فساد مبارزه کنی،چرا انجام نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقای رییسی یه فکری به حال میوه کنید همه چی گران شده ،خیار توت،وچیزهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ریس جمهور چهره پر نور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقایی رییس جمهور بنده بعنوان یکی از دوستداران شما هنوز متوجه نشدم ، ابتدا گفته شده این فساد از دولت قبل است ، ولی سخنگویی قوه قضاییه گفته در سال ۹۸ مبلغ ۲ میلیون دلار و در سال ۹۹ مبلغ ۲۲ میلیون دلار و در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به اندازه ۷۰ درصد ۳/۷۰۰ میلیارد دلار اختصاص داده شده ، ضمن بنده قول می دهم همین مفسد و یکی دیگه بود هفته قبل به ۱۵ سال زندان محکوم شد را بیابید همین فردا در میدان آزاد دار بزنید و منبعد هم با مفسدین همینگونه برخورد کنید به شما قول می دهم کمتر از یکسال همه چی درست میشود ، الان مفسدین یاد گرفته اند از بابک زنجانی برای رهایی از مجازات اموال خود را ذره ذره در اختیار شما می گذارند ، بیایید همین فردا بابک زنجانی را هم اعدام کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اگه مبارزه با فساد بود که الان این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
باشه ولی همه این پرونده های فسادی که الان میگید مال دولت قبله تو زمان ریاست شما بر قوه قضائیه بود :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سی سال تو سیستم قضایی بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اینستارو باز کنید پدر ملت درومد با این اینترنت ضعیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
درود بر سید ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
و درود بر شما و پدرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
در مبارزه با فساد به هیچ کسی در هیچ سطحی رحم نخواهم کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۰:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
امروز صبح در شبکه مستند یک برنامه مستند تخت نام احتضار که در خصوص برخوردهایی جنگلبانان خطه زاگرس با قاچاقچیان چوب بود را مشاهده کردم و خیلی تاسف خوردم که چرا قوانین به گونه ای است که اصلا از جنگلبانان که وظیفه بسیار خطیری در حفظ و حراست از منابع ملی بر عهده دارند حمایتی نمیشود حتی برخی واقع سرزنش هم میشوند از طرف قوه قضاییه که چرا فیلم از تخلف قاچاقچیان گرفته اید، لذا جناب آقای رییسی خواهشمند است یک لایحه بسیار کامل در خصوص حمایت از نیروهای جنگلبانی و محیطبانان هرچه سریعتر تهیه و برای تصویب به مجلس به رمق و رانتخوار ارسال کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دیگه هیچ اعتمادی نمونده آقای ریس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تو از کجا بلدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کسانی که چنین اوضاعی راه میندازن باید محاکمه بشن
دوران پادشاهان تموم شده که ملت پیاده دنبال شاهان سوار بر مرکب بدوند
این کار نه اسلامی است نه انسانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
عجب !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه اعتماد مردم از دولت و دولت مرد و روحانی و غیره صلب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یاد کارتون پینوکیو افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اقای رییسی فساد در سطح جامعه مشهود است نمی بینید برهنه شدن و بی حیایی زنها رو نمی بینید....
خیالتون راحت باشه چند صباحی دیگر فساد اخلاقی کل کشور رو فرا میگیره و جوونها انچنان در فحشا غوطه ور میشن که دیگه حواسشون از دولتمردان پرت میشه و دیگه راحت میشید

خوهش میکنم بخاطر شادی دل امام زمان این پیام رو منتشر کنید و به گوش رییس جمهور برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بدترین دوران زندگیمو تو دوران رئیس جمهوری روحانی و رئیسی گذروندم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
در دولت روحانی را فقط قبول دارم ، جناب دکتر رییسی دست به یک کار بزرگ زده اند که در کوتاه مدت درست است سختی می کشیم و در بلندمدت افق خوبی در پیش است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
فراموش نمیکنیم فساد دبشتان را
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خدایی مردم نسبت به قبل از انقلاب دررفاه ترند مشکل ما عدم نظارت است اگر با کسانی که گرانفروشی میکنند برخورد قاطع شود مثلا چرا باید یک ماشین از کارخانه تا بازار چند صد میلیون فرق داشته باشد وچرا یک کالا از این مغازه تا آن مغازه اختلاف داشته باشد حاکم جامعه باید نظارت داشته باشد آیا کاسب نباید انصاف داشته باشد آیا مردم نباید منصف باشند درجهیزیه عروس اجناسی می خرند که شاید تا آخر عمرشان استفاده نمی کنند تنها حکومت مفصر نیست هرچنددر برقراری عدالت باید منصف بودمگر نه اینکه یارانه حق همه ی مردم است چه عقیل باشد چه یک اشراف زاده باید هرچیز به آن یارانه تعلق می گیرد آزادکنید پول آن رابه خود مردم بدهید خود دانند ..........................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خیلی از افراد زمان شاه را ندیده اند و الان قدردان نیستند اگر دیده بودند می دیدند که الان همان فقیر جامعه از افراد متوسط جامعه در ان زمان زندگی راحت تری دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقا زمان شاه رو باید با زمان خودش و بقیه کشورهای در همون زمان مقایسه کرد
مثلا بیای بگی مردم اون زمان موبایل نداشتن ولی نگاه کنین الان همه موبایل دارن ، خب اون زمان اصلا موبایلی وجود نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ریشه فساد از تزویر ودین فروشی ودین خدا پیغمبر احکام روایات احادیث را وسیله رسیدن به خواسته ها قراردادن و دین را دور زدن که حرام را باترفند حلال کردن وحلال را حرام کردن بوجود می آید اگر راست میگی در اسلام هر شخص یا اسخاصی بیت المال را ذره ای چپاول کنند باید گردن زده شوند ولی شما چی
Iran (Islamic Republic of)
فلک زده
۱۸:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
هروقت رئیس چای دبش و طبری و رئیس فولاد رو دور میدون آزادی گردن زدید اونموقع حق دارید از مبارزه با فساد دم بزنید. نه آقای رئیسی نه برادر من شما اراده ی مبارزه با فساد مالی رو ندارید اگر داشتید همین فردا اعلام میکردید هر اختلاسی با هر میزان مبلغی حکمش اعدام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یه رئیس جمهور دبش مثله چای دبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور خودروی وارداتی رو چند برابر قیمت کارخانه دولت شما به مردم نوبتی می‌فروشد احتمالا به این فساد رحم خواهید کرد!!!؟ ؟؟؟ اینکه یواشکی و قطره چکانی سهمیه نانوایی رو قطع میکنید و آزاد پز میزارید به این فساد رحم خواهید کرد!!!!! ؟؟؟، البته وقتی سهمیه نیست مجبوری آزاد و بدون یارانه بگیری احتمالا نگید چون آزاده این قاچاق میشه!!!!
South Africa
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیسی و امثال ایشان دیگه توانایی اداره این مملکت رو ندارن فساد و رانت و اختلاس شده از ارکاان نظام .متاسفانه رئیس جمهور رهای چندین سال ایران در حد و قواره این مسوولیت‌ها در این کشور بااین همه عقبه .بااین همه رشادت و جوانمردی امثال سلیمانها و باکریها و همتهاوکاوه ها نیستن.مصلحت پدر این مملکت رو دراورده .شما آقای رئیس جمهور هیچ کاری نمی توانید بکنید چون توانایی ندارید............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تا زمانی که این واژه حقوق شهروندی ورد کلام است پیشرفت نخواهیم داشت ، نیاز مند یک دیکتاتور به تمام معنا و البته دلسوز وطن هستیم که منتظر قوه قضاییه و مجلس و نظر فلان روزنامه و فلان استاد دانشگاه نباشد برود سراغ هرکس بیش از ۲ تا ماشین داشت به نفع بیت المال مصادره کند ، هرکس بیش از ۲ تا منزل مسکونی داشت و خلاصه هر کس در منزل دلار داشت ، طلا و شمش بیش از حد متعارف داشت و کلا کسانی که بیش از حد معمول ثروت داشت مصادره کند ، هرکس هم که خواست به این عمل ایراد بگیرد ، انتقاد کند ، اعتراض کند همان جا کنار دیوار تیرباران کند ، هرکس هر کالایی را احتکار نموده بود و خلاصه تمام لجن‌های جامعه را در حال تیرباران کند ببینید جامعه درست میشود یا خیر ، با این روش مثلاً دمکراسی هیچ چیز درست نمیشود در اصلا دمکراسی برای کشورهای فقیر است که همیشه استثمار کردند والا در خود همین من کشورهای مهد دمکراسی هم پشیزی ارزش ندارد و کار خودشان را می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
جمهوري اسلامي ظاهر كار هست
شما و روساي قبلي مانند نظام سرمايه داري كشور رو مديريت مي كنيد
راي مردم رو براي سرمايه دار و حافظ سرمايه مي خواهيد.
مردم تو ٤٥ سال كجا بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با فساد مبارزه مي كنيد جوك گفتي
روساي قبلي هم وعده و وعيد زياد گفتند كدوم رو انجام دادند
ماشين اقتصادي وارداتي بالاي
دو ميليارد
و …..
شما اگر ماهي هشت ميليون حقوق مي گرفتيد و مستاجر هم بوديد و خودرو بي كيفيت داخلي پرايد و تيبا سوار مي شديد
اينقدر راحت حرف نمي زديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چرا اختلاسگران را اعدام نمی کنید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مشکل متروداخل شهرکرج،مشکل دندان پزشکی دولتی،مشکل دبیرستان شبانه روزی،مشکل نان،آذوقه زمستان،قیمت گوشت گوسفند،قیمت دارو،هزارمشکل درکرج بعلاوه خریدوفروش رای هنگام انتخابات؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
فقط مصلحت انديش هستيد
تا تو بخواي كاري كني
دوره ات تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خسته مشدید خودتون از بس قط حرف بی عمل زدید؟؟؟!!!
طبری
خاوری
ودهها نمونه دیگه که هست رو نمیبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
حاجی تو از اول انقلاب دادستان بودی اگه میخواستی مبارزه کنی تا حالا کرده بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
زاررررررت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کسانی در ایران هستند که مصونیت خاص دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
وقتی فسادی رخ می دهد با تنها کسی که فساد کرده محاکمه نشود
با ید تمام مسولین بالا دستی که موجب این فساد شده اند هم محاکمه شوندچون تنها دودلیل می تواند عامل فساد باشد یا همکاری وشریکی مدیران بالا دستی یا بی سوادی وعدم لیاقت پست مورد نظر برای آن فرد.
باید ریس جمهور بخاطر این افراد نالایق از مردم عذرخواهی کند
باید از کشورهایی مثل کره جنوبی وژاپن یاد بگیریم که چطوری به مردم خود احترام بگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
یا صاحب الزمان
۱۷:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رییسی اینقدر فرمودید ادارات باید خدمت به مردم کنند ارباب رجوعان را سرکش کرده اید. پس احترام به کارمند،جایگاهی ندارد برای شما. شما هم مقداری خدمت به مردم مخصوصا کارکنان دولت بی خانمان کنید که،حقوق کارمندی ۸ میلیون دارن. فقط میفرمایید ادارات و سازمانها خدمت به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
از ابتدای ریاست جمهوری وعده مبارزه با فساد دادین
اینم که چای دبش
خدا میدونه کجا و چقدر دیگه بقیه دارن اختلاس میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سید جان حرص نخور !
فساد تار و پود جامعه شده. در شهرداری ، در سازمان مالیات ، در موضوع خودرو !
در چای !
در آرد!
در نهاده های دامی !
در مجلس و شاسی بلند ! در فلان مرکز و .....
با دست گرفتن یک سطل نمی‌توان جلوی سیل ایستاد و آنرا جمع کرد !
این سیل را بعضی از خود مسئولان و خانواده های آنها درست کرده اند.
مگر سه میلیارد دلاری که به یک چای فروش داده اند با موافقت وزیر و معاون و رئیس بانک مرکزی و .... نبوده ؟؟!! اگر در جریان نبوده اند سوال میکنیم‌چرا ؟؟!!! و اگر در جریان بوده اند که می‌شوند شریک !!!
حالا شما یک چای فروش را عزل کردید !
کار درست شد ؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دولت نه جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مگه فساد داریم مرغ کیلویی۱۰۰هزار تومان......فساد کوجاست فرزندان آقایون نظام کجاس اروپا امریکا کانادا مگه تو این شریط فسادداریم
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۶:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باید مثل من باشی تو زندگی بفهمی نداری چه بد دردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همیشه شرایط سخت‌تری هم هست، تلاش کن. بیشتر مسئول نیستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شاید شما رحم نکنید ولی موضوع اینست که دست شما نیست دست یک نفر به نام قاضی است که در یک حاشیه امن قرار دارد وبه هیچ کس پاسخگو نیست فقط کافی است مثل طبری ها باشد واز احکام صادر شده در بسیاری از پرونده ها میتوان شاهد بود تا قاضی وقانون درست نشود ذره ای فایده ندارد اگر فایده داشت اثر بازدارندگی خودش را نشان میداد ولی میبینیم که هر روز مقدار دزدی ها وفساد ببشتر میشود میدانم که چاپ نمیکنی ولی بدان که همه مسول هستیم وجواب باید پس بدهیم در پیشگاه خداوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
البته منظور ایشان ایران نیست مگه میشه فساد مافیای ایرانخودرو ببینه که چطوری توی یکسال محصول خودش۳۰۰ میلیون تومان گران میکنه وحق ریس جمهوری ..ونادیده بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سلام آقای رئیس جمهور
فساد را باید گزارش بدهند تا فاش شود.
وقتی که مردم اجازه نفوذ به ادارات را ندارند!
پس فساد چگونه کشف شود؟!
اگر هم مردم گزارش دهند، توجه و رسیدگی نمیشه!!!
من، قانون شکنی و قساد را در راهور کرج دیده ام...
به فرماندهی انتظامی کرج مراجعه کردم، اجازه ملاقات ندادند!
به بازرسی مراجعه کردم، ملاقات ندادند!!!
یکی از کارکنان بازرسی سرگرد..... گفت که تخلف راهور به ما ربطی ندارد!!!
به بازرسی راهور مراجعه کردم، سرهنگ دوم.... گفت به من مربوط نیست!!!!!
به دفتر سردار هادیانفر مراجعه کردم منو راه ندادند!!!!!
و مشکل همچنان باقیست!!!!!!!!!!
جناب رئیس جمهور، شما بفرمایید به کجا مراجعه کنیم و گزارش بدیم تا شما برخورد کنید؟!!!
فساد اخلاقی توسط سرهنگ... راهور کرج
فساد اداری..........
و..........
آقای رئیس جمهور، به شما راهکار میدهم، البته اگر به گوشتان برسد!
گوشی های همراه کلیه کارکنان به محل کار ممنوع...
گوشی های ارباب رجوع به داخل ادارات آزاد و مجاز به تهیه گزارش تخلفات در فضایی امن برای ارباب رجوع...
و.......... راهکارهای بیشتر در حضور شما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
درود به دکتر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پشت گوشتو دیدی، رایم دیدی!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
این همه نظر دادید فکر نمی کنید الان هنوز در پیچ هستیم سرعت پایینه از میچ رد شدیم دیگه به گردشون هم نمیرسه کسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بارها گفته ایم سیستم بانکداری و بنگاه داری و دلالی به غیر از اختلاس ها و تحریم ها کشور را نابود کرده.چرا حکومت طالبان با وجود شدیدترین تحریم ها مثل ما ارزش افغانی را حفظ و حتی بالا برده چون خبری از سیستم بانکداری و بنگاه داری و دلالی مثل ما در آنجا نیست.حالا چرا دولت در اینجا جلوی بانکداری و بنگاه داری و دلالی را نمیگرد جز اینکه افراد خودش از اصلی ترین های این سیستم هستند.وگرنه قانون تعیین میکرد به ازای هر پنجاه هزار نفر یک بنگاه ماشین و املاک و بانک وجود داشته باشد.کشورهای دیگر دنیا آیا همانند ما شعب بانک و بنگاه و بیمه و دفتر قضایی و مشاوره و اینجور چیزها دارند؟!!!چه بر سر کشور آوردید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شما ناهار خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خیلی باحالین
Iran (Islamic Republic of)
عالیجناب
۱۵:۵۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چای دبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
فساد ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
متولد۷۵
۱۵:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باحقوق ۸ میلیونی در ماه به نظرتون من رای میدم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ندی حقوقت زیاد می‌شه؟ بنظرت رییسی حقوقتو خورده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تو ندی بهتره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اگر رای نده حقوقش زیاد نمیشه ولی وجدانش آسوده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حق رو حکومتی خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مشکل اینکه اصل فساد ببینی چیه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اقای رییس جمهور سلمان رشدی مرتد قبل از کتاب ایات شیطانی کتابی بنام بچه های نیمه شب داشت که در زمان که اقای خاتمی وزیر ارشاد بود مترجم ان از دست او به عنوان کتاب سال جایزه گرفت ان مردک کافر ضمن بررسی مبارزات ضد استعماری مردم هند اذعان می کند که هر انقلابی با ایده ها و ارمان های بزرگ اغاز و با ارزو های برباد رفته پایان می پذیرد ملت ایران در سال ۵۷ انقلاب کرد تا ریشه فساد را بر همیشه از بن برکند اما گویا حق با سلمان رشدی مرتد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بسمه تعالی . قیمت مسافرخانه شبی 400هزارتومان است ولی حقوق من که کارگرم 8میلیون تومان است.اقای رییسی ونماینده های مجلس شورای اسلامی ایران چطور جواب شهیدان را میدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به مسول چایی های دبش گفتم دیگه بچه های خوبی باشند دزدی نکنند عهه بده دزدی دزدی نمیکنند دیگه قول دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ما فقط کلام حق را قبول داریم و لاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیسی مرغ خیلی خیلی پر کشیده
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۵:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کاملامشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش وعده وعید و دروغ مافیای خودرو که دست خودشونو نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه واسه کسری بودجه وابستگی اقتصاد دستوری به گروه حماس و بقیه. تورم فقر وخیلی چیزهای دیگه متاسفتنه امسال اتنخابات غاجعه است من شخصا رای نمیدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش وعده وعید و دروغ مافیای خودرو که دست خودشونو نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه واسه کسری بودجه وابستگی اقتصاد دستوری به گروه حماس و بقیه. تورم فقر وخیلی چیزهای دیگه متاسفتنه امسال اتنخابات غاجعه است من شخصا رای نمیدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش وعده وعید و دروغ مافیای خودرو که دست خودشونو نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه واسه کسری بودجه وابستگی اقتصاد دستوری به گروه حماس و بقیه. تورم فقر وخیلی چیزهای دیگه متاسفتنه امسال اتنخابات غاجعه است من شخصا رای نمیدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همش وعده وعید و دروغ مافیای خودرو که دست خودشونو نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه واسه کسری بودجه وابستگی اقتصاد دستوری به گروه حماس و بقیه. تورم فقر وخیلی چیزهای دیگه متاسفتنه امسال اتنخابات غاجعه است من شخصا رای نمیدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باید حدالامکان با فاسدان مبارزه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
فساد یعنی گرانی مرغ وگوشت وتن ماهی وشوینده وبرنج ومایحتاج مردم
فساد یعنی دلار ۵۰ هزارتومان وسفره خالی مردم
فساد یعنی ۳۵ سال کار کنی ۳۰ سال حقوق بگیری
Iran (Islamic Republic of)
پشیمان
۱۷:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
فساد یعنی بروی رای بدهی که کسی،نماینده مجلس شود و بعد برود یک خودرو رانتی اول مجلس بگیرد و یک شاسی بلند وسط مجلس ! و بعد طلبکار ملت هم باشد که مگر لکسوس داده اند ؟؟!!! مگر کشور ندار است ؟؟!!!!
و حقوقش ده برابر یک کارمند باشد.
حقوق مادام العمر را نمی‌دانم شایعه است یا واقعیت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اگه شوخی داشتید چه بلایی سر ملت میاوردید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
واقعا اگر درست می‌گویید جمع کنید سایپا وایرانخودرو رو که منشا راند وفساد وگران فروشی ودلالی وباندوهزاران.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همون جوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
باید فساد را از ریشه قطع کرد
Iran (Islamic Republic of)
کارگرساده
۱۴:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پراید ۲۰۰ میلیونی دیگه از چی بگم ؟
Iran (Islamic Republic of)
تویوتایی که پراید شد!
۱۷:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
از گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومانی!
از ماهی که در خلیج فارس صید شده و کیلویی ۴۰۰ هزار تومان است.
از میگوی کیلویی ۴۵۰ هزار تومانی
از آپارتمان متری صد میلیون تومان
از یک جعبه رطب کمتر از یک کیلویی که صد هزار تومان است و همین‌جعبه در سال ۹۶ فقط،شش هزار تومان بود !
از پنیر لیقوان تبریز کیلویی ۴۵۰ هزار تومان!
از کفش ایرانی جفتی دو میلیون تومان !
از چای گلستان که جعبه نیم کیلویی آن ۲۵۰ هزار تومان است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پراید مدل 97که 300 میلیون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همتون الکی میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بله، کاملا مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ما مردم ایران فاسد هستیم،دولت مبرا از همه چیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یا نظر رو پخش نکن یا کامل پخش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چرا پس رحم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چقدر این استقبال‌ها بعضی افراد را ناراحت می کند الآن یک تعدادی می‌گویند بیمارستان قبلاً کامل بوده است
Canada
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با ایجاد سیستم شفاف و قانونمند و ترس از خدا و داشتن وجدان و احساس تکلیف و وظیفه و خلاصه سیستم استاندارد و منطقی مستلزم اداره کشور با مدیریت امروزی و برچیدن افکار غیر واقعی و دو رنگی در سطح جامعه امکان پذیر است تولید و پژوهش و تحقیق و فرهنگ جذاب و عامه پسند میتواند انسانهای دور از واقعیت را از نابودی حتمی نجات دهد این با مشارکت همگانی میسر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
روغن خوراکی 5 کیلوئی از 91هزار توان به 406 هزار تومان رساندید و همچنین بقیه کال سکه بهار آزادب دلار و قیمت مسکن چرا اینقدر گران شده شما مقصرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
از دوره قبل مسئولین بپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تا اخر دوره ایشون معزلات را دوره قبل بپرسید گران شدن چهار پنج برابر کل چیزها در دوره ایشون هم از دولت بعد بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چ ربطی ب دولت قبل داشت دولت قبل هزار تومن هزار تومن گرون میکرد گوشت ۱۵۰ دولت قبل الان شده ۶۰۰ مرغ ۲۵ تومتی شده ۱۰۰ هزار مسکن خودرو طلا ک دیگ نگو روغن ۱۳ تومتی شده ۱۳۵ پنیر ۳۵۰۰ شده ۵۰ هزار لبنیات ک دیگ نگو همهچی از مسکن گرفته تا ی پفک تو زمان رییسی ۱۰ برابر شده چ ربطی ب دولت قبل داشت ایکاش الان قیمتا ب زمان روحانی بود ایکاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
هرکس مدعی مبارزه با فساد هست از خودروسازها شروع بکنه که این روزها خیلی در حق مردم ظلم میکنند وگرنه حرف زدن رو همه بلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تجارت آزاد و برداشتن مرزهای اقتصادی، مشکلات رو حل میکنه...
دولت، فقط، امنیت اقتصادی مرزها و واردات را حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
همه فساد اقتصادی وریشه فساد درزمان ۱۲سال رئیس بازرسی کل کشور شدی
۴سال معاون اول بعدش رئیس دستگاه قضا عامل رواج فساد ومعیشت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
گمون نکنم اراده و عزم لازم در شماباشه د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
(مبارزه در تبعیض )مدیرعامل شرکت های خصوصی وابسته به دولت در پرداختهای به معاونین و مدیران و روسای شرکتهای نسبت به بقیه پرسنل تفاوت میذارن مثلا فولاد هرمزگان به معاونین و مدیران خود سرانه ورزش چقد دادن به بقیه کارمند و کارگر چقد دادن، یه تحقیق کنید متوجه میشید فساد و تبعیض در کشور چقد زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
از آزاد کردن ۱۸ ماهه عامل دلار دزدیای دبش معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اللهم وصل علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خدایا به تو پناه میبریم
Bulgaria
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خدا ازتون راضی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
حتی متولی موقوفه ی گوهر شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یکی بود به جناب رییسی میگفت سه هزار میلیارد اختلاس شد

جلوی اختلاس سه میلیارد دلار معادل صد و پنجاه هزار میلیارد تومان رو بگیره مترو پرند افتتاح می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اولا اختلاس نبود یکمی یاد بگیر دوما جلوشو گرفتن که خبرشو دادن سوما یاد بگیریم ماستا رو توی قیمه‌ها نریزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
صدرصد