میزان بارگیری در راه‌آهن اراک هفت درصد افزایش یافت

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: میزان بارگیری در راه‌آهن این منطقه از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد افزایش یافت.

سعید ترکی مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ۸۳۴ هزار و ۴۷۸ تن بار امسال از طریق راه‌آهن اراک به نقاط مختلف کشور حمل شد که جابه‌جایی این کالاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی دارد.

وی ادامه داد: مازوت و مازوت کم سولفور، پلی‌اتیلن، مواد شیمیایی و گندم از جمله مهمترین کالاهایی است که امسال از طریق راه‌آهن منطقه اراک به نقاط مختلف کشور از جمله بنادر عباس و ماهشهر حمل شد.

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: این میزان بارگیری توسط ۱۴ هزار و ۶۳۸ واگن به نقاط مختلف کشور حمل شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد دارد.

ترکی، از رشد پنج درصدی بار تخلیه شده در راه‌آهن اراک در این مدت خبرداد و گفت: میزان بار تخلیه شده راه‌آهن این شهرستان در سال جاری به ۲۰۹ هزار و ۴۵۸ تن رسید.

وی، میزان رشد تن کیلومتر مرزی راه‌آهن اراک را ۱۰ درصد عنوان کرد و افزود: تن کیلومتر مرزی راه‌آهن این شهرستان در سال جاری به ۶۲۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۵۷ تن کیلومتر رسید.

ترکی، از رشد ۶ درصدی تن کیلومتر مبداء و مقصد در راه‌آهن اراک در سال جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: میزان تن کیلومتر مبداء مقصد راه‌آهن این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به ۶۷۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۷۴ تن رسیده‌ است.

برچسب ها: بارگیری ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.