آزادی بیان در دانشگاه‌ها یک اصل است

رئیس دانشگاه پیام‌نور خاش گفت: دانشجوی ما نباید تحت‌تأثیر القائات مجازی قرار بگیرد و راه آن تحلیل درست مسائل و دیدن نقاط مثبت در کنار مشکلات است.

 ممحمود محمدی  با تبریک به مناسبت روز دانشجو بیان کرد: ما امروز روحیه حاج‌قاسم سلیمانی و حاج‌قاسم میرحسینی را برای مبارزه با استکبار نیاز داریم؛ لذا نگاه کنیم در کدام خط‌ ایستاده‌ایم و خط مقدم استکبارستیزی در جامعهٔ ما ولایت‌فقیه است.
 
رئیس دانشگاه پیام‌نور افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد کرسی آزاداندیشی به دانشگاه‌ها مأموریت دادند این کرسی‌ها ایجاد شده و در این کرسی‌ها موضوعات مختلف فرهنگی اجتماعی اقتصادی و سیاسی مطرح می‌شوند و دانشجویان آزادانه نظر خود را بیان می‌کنند آزادی بیان در دانشگاه‌ها یک اصل است و طبق شعار انقلاب و جامعه ما استقلال آزادی جمهوری اسلامی، آزادی رکن اساسی نظام ماست.
 
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بحث جنبش نرم‌افزاری را مطرح کردند که این یکی از مباحث اصلی حضور فعال دانشجو در موضوعات مختلف خواهد بود.
 
محمدی افزود: در دانشگاه‌ها استادان و دانشجویان می‌توانند به مسئولین نمایندگان و سیاست‌گذاران نظام پیشنهاد ایده بدهند و این از نشانه‌های وجود آزادی بیان در دانشگاه‌ها و حضور تأثیرگذار دانشجویان  نه‌تنها در جامعه بلکه با ارتباط درست می‌تواند در سطح بین‌المللی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار