قناعت گفت: باید در شرایط حال حاضر، دانشجویان انتقادات منطقی را بیان کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان حضور در دانشگاه صنعتی بیرجند، گفت: انتقاد و مطالبه گری دانشجویان، به صورت منطقی و در چارچوب از مطالبه‌های ماست و از دانشجویان عزیز می‌خواهیم که در شرایط موجود منتقد باشند.

او با بیان اینکه برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی از مطالبات ما از دانشگاه هاست، افزود: رؤسای دانشگاه‌ها باید با دعوت از سخنرانان مسلط به امور جهان و کشور، زمینه برگزاری این تریبون‌ها را فراهم کنند تا دانشجویان بتوانند مباحث مدنظر خود را طرح کنند؛ همچنین دانشجویان باید دغدغه پیشرفت کشور و استان را داشته باشند.

قناعت ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان خراسان جنوبی از حضورش در دانشگاه صنعتی بیرجند گفت و با اشاره به برخی مطالبات دانشجویان در این دیدار، اظهار کرد: موارد مطرح شده به صورت کارشناسی بررسی و پیگیری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مشکلات حوزه خوابگاهی، فضاسازی دانشگاه، راه اندازی مرکز رشد برای انجام کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

او گفت: برخی از دانشجویان هم از مسائل استانی، ملی و منطقه‌ای مواردی مطرح کردند که پاسخ گفته شد؛ اینکه دانشجویان دغدغه زیرساخت‌های استان را دارند، قابل تحسین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
منتقد باشند تا با برچسب زدن فاتحه آینده شون رو بخونین