بازیکن تیم باشگاهی پالایش نفت آبادان قهرمانی در لیگ بسکتبال را در گرو جذب بازیکن خارجی دانست و گفت: برخی تیم‌ها به دلیل قوانین از داشتن بازیکن خارجی بی بهره هستند.

فرزانه فروتن فرد، بازیکن ملی پوش تیم باشگاهی پالایش نفت آبادان با اشاره به پایان نیم فصل سوپرلیگ بسکتبال اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور قدرتمند تیم‌ها با بازیکن سطح بالا هستیم که در ادامه فصل نیز از حضور بازیکنان خارجی بهره مند خواهند بود و این در حالی است که برخی تیم ها مثل تیم ما به دلیل  قوانین از داشتن بازیکن خارجی که تاثیر بسیار زیادی در نتایج تیم‌ها خواهد داشت، بی بهره هستند که از مسئولان درخواست دارم در این مورد تجدید نظر کرده و شرایط را برای همه تیم‌ها به صورت یکسان درخصوص به کارگیری بازیکنان خارجی فراهم کنند. به نظرم قهرمانی در لیگ بسکتبال در گرو داشتن بازیکنان خارجی است. 

او با اشاره به بازگشت به بسکتبال پس از یک سال دوره مصدومیت گفت: خدار را شاکر هستم که پس از یک سال دوری از میادین به دلیل  آسیب دیدگی، بازگشتم با تیم خوب و با کیفیت پالایش نفت آبادان همراه شد و در ادامه اميدوارم نتايج قابل قبولی كسب كنيم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار