هاشمی بابیان اینکه دشمن از طریق مختلف به دنبال ضربه به انقلاب است، گفت: دانشجویان استان مقابل دسیسه چینی دشمنان نظام هوشیار باشند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان سمنان ضمن بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای جنبش دانشجویی جوان و انقلابی دسیسه چینی می‌کنند، ابراز داشت: دانشجویان باید بیش از پیش در این حوزه آگاه و هوشیار باشند.

وی ضمن بیان اینکه دانشجویان بصیر و فهیم امروز پل ارتباطی بین بدنه حکمرانی و مردم هستند، افزود: دانشجویان در واقع در خط مقدم مطالبه گری هوشمندانه قرار دارند و باید آن را از طریق درست مطرح کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه دانشجویان همواره به دنبال حق طلبی آرمان خواهی و دفاع از حق و حقیقت بوده و هستند، ابراز داشت: دانشجویان استان سمنان باید این مهم را هر چه بیشتر در درون خود تقویت کنند.

هاشمی بابیان اینکه دانشجو نماد خودباوری، زمان شناسی، نبض بیدار جامعه و خط مقدم جهاد تبیین است، تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ریزی لازم باید توسط تشکل‌های دانشجویی انجام شود.

وی افزود: دشمن می‌کوشند تا به جای گفتگو، منطق و مناظره، مداخله، توهین و نفرت را در دانشگاه‌ها جایگزین کند و توقف و وابستگی را به جای خودباوری و نوآوری رواج دهد لذا دانشجویان استان سمنان باید مراقب این موضوعات نیز باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار