مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی ۲ سال گذشته ۲۳ ایده استارت‌آپی از مجموع ۴۵ ایده استارت‌آپی در حوزه کسب‌وکار صنعتی در این استان پس از طی مراحل اجرا و جذب سرمایه‌گذار، تجاری‌سازی شده‌اند.

جعفر فرشچی طوسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این ایده‌های نوآورانه و فناورانه در صنایع و خوشه‌های صنعتی مختلف و در قالب رویداد‌های استارتاپی ارائه شده است.

او افزود: رویداد‌های استارتاپی فرصتی را برای آشنایی صاحبان ایده با سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا آن‌ها را به هم متصل کند و زمینه تجاری‌سازی این ایده‌ها فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۱۵ رویداد استارت‌آپی با حمایت این شرکت و پارک علم و فناوری استان برگزار شد که در هر استارت‌آپ سه ایده برگزیده جوایز خود را دریافت کردند تا به مرحله تجاری‌سازی ورود کنند.

فرشچی بیان کرد: در امسال دو رویداد استارت‌آپی برگزار شده که نخستین رویداد با عنوان شیکاپ مربوط به خوشه کسب‌وکار پوشاک و دومین نیز مربوط به صنایع غذایی با عنوان فودکاپ است که در هفته جاری برگزار و چندین ایده از این رویداد‌ها استخراج شده و در مرحله جذب سرمایه‌گذار می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.