مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از آمادگی همه جانبه شبکه برق برای عبور موفق از پیک بار زمستان امسال خبر داد.

محمود دشت بزرگ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: رفع مشکلات شبکه انتقال و فوق توزیع برق گیلان با پیگیری مستمر پروژه‌های در دست اقدام امکان پذیر خواهد بود و با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی به ثمر خواهد نشست.

او همچنین بر ایجاد فوری کمیته‌های تخصصی به منظور پیگیری و برنامه ریزی پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: برای پیشرفت برنامه‌های توسعه شبکه از سرمایه گذاری داخلی استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: انتظار می‌رود معاونت بهره برداری اقدامات لازم برای پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان در زمستان امسال و اوج بار سال ۱۴۰۳ را با برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار قرار دهند.

محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان

حسن قنبرزاده، معاون بهره برداری برق منطقه‌ای گیلان نیز در گزارشی از وضعیت شبکه در ایام اوج بار امسال گفت: با توجه به پدیده تغییرات اقلیمی، رشد مهاجرت به استان و همچنین رشد شدید اوج بار مصرفی برق در گیلان و قدمت تجهیزات، بر لزوم انجام پروژه‌های مختلف جهت توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه تاکید می‌شود.

حسن قنبرزاده، معاون بهره برداری برق منطقه‌ای گیلان

او همچنین افزود: در آستانه فصل زمستان و با توجه به بارش برف سنگین در سنوات گذشته در استان گیلان، اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ پایداری شبکه برق در ایام زمستان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.