نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دانشگاه فرهنگیان باید افراد تحصیلکرده‌ای را پرورش دهد که در تراز فرهنگی انقلاب اسلامی باشند.

نشست آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان با تشکل‌های دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

او در این نشست با اشاره به حضور دانشجویان در بخش‌های مختلف فرهنگی واجتماعی کشور گفت: تشکیل گرو‌ه‌های جهادی دانشجویی برای خدمت رسانی به مناطق دوردست و از بین بردن محرومیت‌ها از جمله اقدامات ماندگار در دوران پس از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه صاحب رسالت است، افزود: این دانشگاه باید افراد تحصیلکرده‌ای را پرورش دهد که در تراز فرهنگی انقلاب اسلامی باشد تا بتواند نسلی آینده ساز تربیت کند.

آیت الله فلاحتی به اهمیت و پیچیدگی موضوع فرهنگ در جامعه اشاره و تصریح کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، فرهنگ حرف اول را برای تمدن‌سازی اسلامی می‌زند که بر اقتصاد و سیاست هم تأثیر می‌گذارد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

به گفته او، دشمن از آغازین روز‌های جنگ تحمیلی قصد داشت فرهنگ جامعه ما را بر اساس خواسته‌های خود تغییر دهد که با شکست مواجه شد.

در این نشست همچنین نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به استفاده از ظرفیت جونان تحصیلکرده، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.