سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بیشتر از هواداران از شکست پرسپولیس ناراحت هستیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست  برابر تیم الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نتیجه‌ای که گرفتیم نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. قبل از صحبت در مورد بازی از هواداران تشکر می‌کنم که حضوری پرتعداد و پرشوری داشتند. همچنین بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

او افزود: هرکاری می‌توانستیم انجام دادیم و نتیجه باید برعکس بود. اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی حریف باعث این شکست شد. بحث نتیجه‌گیری را امروز نداشتیم خیلی دردناک بود. بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم باز هم فرصت داشتیم، اما الدحیل هم در ضد حمله و بازی‌سازی تیم خوبی بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سختی برای مان بود، خوب موقعیت‌سازی کردیم. خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف برسیم، اما متأسفانه آنجایی که باید کار را تمام می‌کردیم یا از پنالتی‌مان بهتر استفاده می‌کردیم متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با توجه به جدول رده بندی در آسیا و پنج گروه شدن مسابقات حذف شدیم.

او عنوان کرد: البته ما در این گروه با وجود حضور تیم‌های خوب دوم شدیم. اگر فرمت قبلی بود قطعاً صعود می‌کردیم. اما استرس زیادی را متحمل شدیم. متأسفانه شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم از این گروه صعود کنیم. ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد. گروه‌مان سخت‌ترین گروه آسیا بود. ما در این گروه دوم شدیم. با این حال اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.  

گل محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید «تاکتیک پرسپولیس در خط حمله واقعا چه بود؟» گفت: متوجه هستم منظورت چیست شما حرف می‌زنید من می‌دانم در فکر و ذهنت چه می‌گذرد؛ بعدی لطفاً!  فکر می‌کنم بازی را کلا ندیدید و اینجا هستید که سوالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظرم یک بار بازی را خوب نگاه کن. فکر می‌کنم بازی را خوب ندیدید یا اصلا ندیدید. جواب سوال شما این بود که بازی را دوباره نگاه کن!

او درباره اینکه ریشه باخت امروز پرسپولیس به درگیری و حواشی مدیریت باشگاه و تیم برمی‌گردد؟ گفت:  درباره مشکلات فکر نمی‌کنم اینجا جایش باشد که صحبت کنیم. اگر درباره مسائل فنی سوال دارید در خدمت هستم.

گل محمدی درباره سوال ابتدایی نشست گفت: تاکتیک ما مشخص بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما سوالی پرسیدند که خنده‌دار بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مقابل شعار هواداران ایستاد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کردند و انصافا امروز هر چیزی که داشتند گذاشتند و هر کاری کردند که به گل برسند و برنده باشند. در هر صورت اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. بازیکنان برای ما اثبات شده‌اند، اما همیشه که روز‌های خوب نداریم. بعضی وقت‌ها هم اوقات سخت است و اکنون مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی درباره گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد و عملکرد خط دفاعی تیمش هم گفت: به نظرم روی هر ۲ گل خصوصا گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را پوشش بدهیم و از حمله حریف جلوگیری کنیم که خیلی راحت آمدند و در آن فضا پاس دادند. خیلی روی این مورد تاکید داشتیم که وقتی از هافبک‌ها رد می‌شوند فضای عمق را ببندیم که به نظرم حریف خیلی خوب پاس داد و صحنه سختی بود. بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم عملکرد خوبی داشت، ولی روی توپ برگشتی گل خوردیم. در این بخش باید خیلی کار کنیم.    

او درباره اینکه دقایقی با معز علی صحبت کرد، گفت: او از تیم تعریف کرد و گفت نسبت به سال‌های گذشته تیم ما روی زمین کار می‌کند و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. درباره این مسائل صحبت شد و از بازیکنان تعریف می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر گذار نبودن پورعلی‌گنجی در خط دفاعی عنوان کرد: مرتضی مهره ارزشمندی برای ما بود و با تجربه‌ای که داشت به تیم کمک می‌کرد. در بحث انگیزه در رختکن بازیکن فوق العاده‌ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و این مصدومیت بلند مدت واقعا کار را سخت کرد. هم حسین کنعانی‌زادگان و هم گولسیانی از بازیکنان خوب هستند. هر ۲ ملی‌پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به فرم خوب برگردیم و با تمرینات بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

گل محمدی در پایان درباره اینکه با هوادارن چه صحبتی دارد؟ گفت: واقعا می‌دانیم که ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحتیم. همه ما در رختکن واقعا حال و روز خوبی نداشتیم، چون نتوانستیم انتظار صعود را برآورده کنیم. حضور پررنگی داشتند و اگر برنده می‌شدیم حضور هواداران شرط این کار می‌شد. به هواداران قول می‌دهم که بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
آقا من پرسپوليسی هستم.
زمانی که داور اشتباه قضاوت می‌کند بازیکن برایش دست می‌زند.
منم بخاطر بازی دیشب شما برایتان دست می زنم
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۱۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
آن موقعی که به فکرحاشیه سازی برای تیم بودیدودرویش روجاروکنیدبایدفکرامروزرامی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
حقته وقتی ایهمه بازیکن بیزون کردی بازیکنم نگرفتی یحیی امشب حالمون گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
خخخخخخخ
بیشتر کار کنیددددددددددددددد !!!!
حتمآ این کار بکنید !!!
امروز آپشن نداشتید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تبعیض وقتی هر دو تیم زیر نظر یک ارگان باشن ظلمه
ولی اگر جدا باشن هرچی بخوان امکانات به لنگ بدهند مشکلی نداره
مثل سپاهان که با امکاناته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
همیشه می‌گوید به هواداران قول می‌دهم. ولی بازی بعد بدتر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
حالا می بینید جناب یحیی اون حواشی که شما و بازیکنان یکماه پیش ایجاد کردید با پول پول کردنتون چه نتایجی تو این بازی های اخیر داشت؟؟؟حالا به پولتون رسیدید؟‌
آخرین اخبار