مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کم‌تحرکی افت جان انسان است در راستای ارتقا سلامت و نشاط کارمندان مسابقات فوتسال به مدت دو هفته در زاهدان برگزار شد.

  حسن نکوئی بیان کرد: کم‌تحرکی افت جان انسان است ورزش و فعالیت بدنی، فواید متعددی جسمی و ذهنی دارد در نتیجه، می‌تواند برای افزایش سلامت محیط کار بسیار اثرگذار باشد.

 وی ادامه داد: در راستای ارتقا سلامت و ایجاد نشاط در بین کارکنان مسابقات فوتسال با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران بسیجی، تلاشگران عرصه ورزش و استقبال باشکوه شهروندان و بسیجیان برگزار شد.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان تصریح کرد: این مسابقات با حضور هشت تیم از کارکنان بسیجی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو و یک تیم از مجموعه بسیج ادارات و کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 وی افزود: این رقابت در دو هفته به‌صورت دوره‌ای برگزار و درنهایت تیم برق منطقه‌ای مقام اول، تیم بسیج ادارات استان مقام دوم، تیم آبفا مقام سوم و تیم آب منطقه‌ای استان حائز کسب جام اخلاق این دوره از مسابقات شد.

 نکوئی تشریح کرد: بحث سلامت کارکنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران است و در این راستا و از آغاز هفته مبارک بسیج در جهت افزایش روحیه همکاران بسیجی شهدای صنعت آب و برق این دوره از مسابقات در محل مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه‌ای برگزار شد.

 وی ادامه داد: اگر فرهنگ ناب بسیج و بسیجی در محیط کار برای همکاران صنعت آب و برق سرلوحه کار قرار گیرد قطعاً باعث پویایی سیستم خواهد شد.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان در پایان اذعان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی اقدامی شایسته است و در خلال این مسابقات جدای از بعد ورزشی و سلامت باعث همدلی بیشتر بین برادران می‌شود.

 گفتنی است در پایان برنامه تیم ها برتر جوایز و جام قهرمانی خود را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار