حدود ۶ هزار و ۳٠٠ داوطلب سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان

حدود ۶ هزار و ۳٠٠ نفر داوطلب سلامت در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان جذب شده‌اند. 

 مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی فرا رسیدن ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) روز جهانی داوطلب را به داوطلبان سلامت تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) روز جهانی داوطلب، یادآور ایثار و نوعدوستی انسان‌های فداکاری است که با از خودگذشتگی و داوطلبانه به واسطه داشتن حس مسئولیت پذیری، در جامعه، نقش آفرینی می‌کنند.

 داوطلبان سلامت نیز به عنوان یاران و بازوان همیشگی حوزه سلامت در راه تامین و ارتقای سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند که شعار امسال نیز با عنوان داوطلبان سلامت تار و پود مردمی سازی سلامت به درستی به این مهم اشاره کرده است.

حدود ۶ هزار و ۳٠٠ نفر داوطلب سلامت در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان جذب شده‌اند که مشارکت این عزیزان در ترویج خود مراقبتی، انتقال فرهنگ سلامت و ارتقای سلامت جامعه را در برنامه‌های مختلف شاهد بوده و هستیم و بر خود لازم می‌دانم از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

امید است شاهد مشارکت بیش از پیش داوطلبان سلامت در خصوص پیشبرد و ارتقای برنامه‌های مرتبط با ترویج مفاهیم سلامت، توسعه رفتار‌های سالم همراه با توانمندسازی و حساس نمودن جامعه در راستای ارتقای سلامت باشیم.

بار دیگر از فعالیت یکایک داوطلبان سلامت فعال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان قدردانی می‌کنم و برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، توفیق و سرافرازی را دارم.

 مهدی احمدی نژاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.