نخستین رویداد نمایشگاهی تخصصی خدمات کسب و کار همزمان با رینوتکس ۲۰۲۳ در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ماموریت محول شده به اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از سوی وزارت صمت نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار برای اولین بار همزمان با رینوتکس ۲۰۲۳ در تبریز برگزار می‌شود.

آقای عظمایی افزود: هدف از برگزاری این رویداد معرفی خدمات اعضا و نهاد‌های هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت به کسب و کار‌ها به ویژه کسب و کار‌های مرتبط با فناوری‌های پیشرفته و دانش بنیان است.

وی تاکید کرد: این رویداد همچنین با هدف تسهیل روند فعالیت صنایع دانش بنیان از سوی اعضای هم‌خانواده صمت از قبیل شهرک‌های صنعتی، زمین شناسی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه معدن و سازمان نظام مهندسی معدن انجام می‌شود.

آقای عظمایی ادامه داد: معرفی و شناسایی خدمات مورد نیاز فعالان اقتصادی، کمک به تسهیل فرایند امور شرکت‌های دانش بنیان و فناور، ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات کسب و کار شرکت‌های ارائه دهنده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: نمایشگاه کسب و کار در چهار حوزه، تسهیل و تامین مالی کسب و کارها، امور زیربنایی، صدور مجوز‌ها و خدمات مرتبط با آموزش و پژوهش برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: جایزه ملی فناوری ربع رشیدی نیز به همت وزارت صمت همزمان با روز اختتامیه نمایشگاه رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ به صنوف فناور، دستگاه‌های حامی فناور، خیران حامی توسعه کسب و کار و فناوری اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه کسب و کار از چهاردهم تا هفدهم آذر ماه همه روزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز در سالن امیرکبیر از ساعت ۱۳ تا ۱۹ بعد از ظهر دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.