سپاه و کمیته امداد ۴۰۶۸ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند لرستانی توزیع کردند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: سپاه و کمیته امداد ۴۰۶۸ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند لرستانی توزیع کردند.

سردار ضیاءالدین حزنی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستان، اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه توسط سپاه و کمیته امداد برای نخستین‌بار در مرقد امام رضا (ع) به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

وی با اشاره به پیگیری سپاه برای شکل‌گیری ازدواج آسان در کشور افزود: همۀ کارخانه‌ها لوازم‌خانگی در سطح کشور با هدف ازدواج آسان راه‌اندازی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید به گردش سرمایۀ ایرانی در کارخانه‌های ایرانی، عنوان کرد: ما به اشتغال کارگر ایرانی در کارخانه‌ها تأکید داریم.

وی با اشاره به رواج ساده‌زیستی در بین خانواده‌ها بیان کرد: ۴۰۶۸ سری جهیزیه توسط سپاه و کمیته لرستان بین زوج‌های جوان توزیع شد و در مرحلۀ بعد نیز قرار است با بهزیستی برای توزیع جهیزیه رایزنی کنیم.

حزنی با تأکید به تعامل سپاه و کمیته امداد در بخش‌های مختلف گفت: ما وقتی با هم کار می‌کنیم می‌توانیم کار‌های خداپسندانه‌ای انجام دهیم؛ همان‌گونه‌که بخش عظیمی از کولر گازی‌های استان‌های گرمسیری را تأمین کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی با تقدیر از فرمانده سپاه لرستان ابراز کرد: یکی از افتخارات ما در سپاه وجود چنین فرمانده‌ای است و خدمت‌های سپاه این استان به نیازمندان باید تداوم داشته باشد.

حزنی با بیان اینکه «ان‌شاءالله ما اندوه دل خود را در وقت مناسب با انتقام از آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب و جانی برطرف خواهیم ساخت.»، اظهار داشت: ما اندوه دل خود را نگه می‌داریم و جواب قلدری آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب را در وقت مناسب می‌دهیم.

وی با تأکید به کودک‌کشی اسرائیل و ویران‌کردن بیمارستان در غزه، افزود: این همه جنایت از منظر استکبار یک نوع دموکراسی است و مردم فلسطین تروریست هستند!

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به تحقق وعدۀ خداوند که مستضعفان وارثان زمین می‌شوند، عنوان کرد: مستضعفان غزه و فلسطین روزی وارث اصلی زمین خواهند شد و ما باید صبر کنیم.

برچسب ها: جهیزیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.