از کتاب عبور از سختی نوشته محمدحسین احمدی رق آبادی درمحل اداره ارشاداسلامی زرند رونمایی شد.

 حجت الاسلام سلطانی مسئول ستاد خمس و ذکات شهرستان زرند با بیان اینکه رونمایی از کتاب کاری پسندیده و برای مخاطبان جالب توجه است گفت: هم مردم ما، هم نخبگان به ویژه جوانان ما نیاز دارند به چنین کتاب‌هایی که امروز شاهد رونمایی ازآن هستیم.

حمید گلستانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیزضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و اهالی عرصه فرهنگ و هنر درمراسم گفت: جلسات رونمایی از این دست می‌تواند با هدف جلب مردم برای یک اثر فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی باشد که بسیار هم شایسته و پسندیده است.

وی گفت:ما باید بدنبال ایجاد یک محوریت فرهنگی برای نسل جدید باشیم. این محوریت فرهنگی باید در همه ابعاد در کنار جوانان و نوجوان امروز باشد. 

وی افزود:این کتاب می‌تواند دست‌مایه‌ای باشد برای دیگر محققان، دیگر نویسندگان، حتی کسانی که می‌خواهند در این خصوص فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در همه حال حامی نویسندگان و مولفین وآماده همکاری وارائه خدمات با این عزیزان در چارچوب قانون خواهیم بود.

نویسنده کتاب دوران سخت مبارزه با بیماری را طی کرده و از سختی‌هایی که در این مدل متحمل شده  و مطالبی را نگارش کرده که در نهایت به یک کتاب جالب تبدیل شده است. 

برچسب ها: رونمایی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار