تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای اجرای طرح‌های جهادی به‌منظور بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی در این استان منعقد شد.

محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای اجرای طرح‌های جهادی به‌منظور بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی در این استان منعقد شد.

وی افزود: قرارداد طرح بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی استان سمنان شامل بازسازی و نوسازی قنوات، احداث و تکمیل طرح‌های کوچک تأمین آب در بخش کشاورزی، انتقال آب این بخش از طریق لوله و همچنین احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی است که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آن را اجرایی می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: این قرارداد همکاری در راستای تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، دستیابی به امنیت غذایی، افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، حفظ منابع آب و خاک در این بخش و همچنین توانمندسازی اقتصادی استان سمنان با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی منعقد شده است.

قاسمی ایجاد رشد و توسعه پایدار عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان سمنان در بخش کشاورزی را از دیگر اهداف انعقاد این قرارداد همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتمام این پروژه‌های جهادی افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استان سمنان محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.