مادر شهید رمضان شاقلانی، شهید دفاع مقدس سیاهکل ملک ۲ واحدی خود به ارزش حدود ۵ میلیارد تومان را وقف نظام سلامت کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان (وبدا) اعلام کرد: در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد، شاهد تداوم حضور نیکوکاران در صف سلامت استان هستیم و این بار، مادر شهید شاقلانی با اهدای یک ملک با ارزش به جرگه خیران سلامت پیوست.

حاجیه خانم گلرخ زمانی، مادر شهید رمضان شاقلانی لور، یک ملک ۲ واحدی با مساحت مشاعی ۲۵۰ مترمربعی به ارزش حدودی ۵ میلیارد تومان را با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیدار با رئیس دانشگاه، وقف نظام سلامت کرد.

او هدف از وقف ملک خود را به منظور اسکان پزشکان متخصص در شهرستان سیاهکل، باقیات صالحات برای خود و همچنین فرزند شهیدش اعلام کرده است.

قرار است ملک وقف شده مادر شهید شاقلانی برای ماندگاری کادر درمان در شهرستان و اسکان پزشکان متخصص شهر سیاهکل مورد استفاده قرار گیرد.

محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان ضمن قدردانی از این مادر شهید، اقدامش را همچون شهیدپروری اش، شایسته تحسین برانگیز و الگوساز برشمرد.

مادر شهید شاقلانی

او همچنین از مسئولان مربوطه خواست هرچه سریع‌تر بهسازی و مناسب سازی این ملک برای بهره برداری پزشکان متخصص را در دستور کار قرار دهند.

شهید رمضان شاقلانی

دانشجوی بسیجی شهید رمضان شاقلانی لور متولد سال ۱۳۴۷ در یکی از روستا‌های دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل، سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین شاهدی (شاقلانی لور)
۱۷:۰۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خدا قبول کنه ننه ،ای کاش یه نگاهی به زندگی بچه هات میکردی بعد وقف میکردی به نظرم خونه‌تو وقف بچه هات میکردی که هیچ کدوم وضع زندگیشون رو به راه نیست و نوه هات هیچ کدوم تو رفاه نیستن میکردی خیلی بهتر بود تا وقف نظام سلامت.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه شاقلانی لور
۰۲:۲۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
کار خیرت مبارک ، آیا بچه هاتو دیدی همه گرفتارن چطوری خونه ات رو وقف کردی وقتی بچه هات صغیر و کبیر داری که به نون شب شون هم محتاجن
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه شاقلانی لور
۰۲:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
خدا خیرت بده مادر جان
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه شاقلانی لور
۰۲:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
کار خیرت مبارک