معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان گفت: تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمندسازی و اصلاح و بازنگری فرآیند‌ها در جهت جلب رضایت مشتری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

محمدحسن آقایی معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان در جلسه شورای اداری این استان ، تحقق ۹۶.۴۹ درصدی امتیاز کیفیت در استان نسبت به ماه گذشته و تحقق پیش‌بینی ۹۸ درصدی درآمد را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.

وی با بیان اینکه توزیع موفق مرسولات پستی در استان سمنان طی ماه‌های گذشته ۹۵.۶۳ درصد بوده است، افزود: با تلاش و همکاری کارکنان طی آبان ماه سال جاری توزیع موفق اداره کل پست استان به ۹۶.۴۹ درصد رسید.

معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان بر تلاش روزافزون رؤسا و کارکنان پست این استان بر افزایش کیفیت، توزیع موفق مرسولات، ترافیک و درآمد و همچنین نگه‌داشتن قرارداد‌های موجود به‌منظور افزایش میانگین نرخ پستی تأکید کرد.

آقایی با بیان اینکه پیش‌بینی درآمد پست استان سمنان ۹۵ درصد بوده است، بیان کرد: از این رو باید تمامی تلاش خود را با تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمندسازی و اصلاح و بازنگری فرآیند‌ها در جهت جلب رضایت مشتری و حفظ وفاداری او به کار گیریم.

وی از لزوم تلاش روزافزون در جهت افزایش سرعت، دقت، کیفیت و توزیع مرسولات و نگه‌داشتن قرارداد‌ها تأکید کرد و گفت: با همدلی، تلاش بیشتر کارکنان، برنامه‌محوری و مشتری‌مداری روزبه‌روز شاهد اعتلا و ارتقای پست استان سمنان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان با اشاره به لزوم رعایت حجاب بین کارکنان و ارائه نشدن خدمات به افراد بی‌حجاب گفت: طرح تکریم ارباب‌رجوع باید سرلوحه رؤسا و کارکنان این مجموعه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.