شهروند خبرنگار گیلان؛

نگاهی به درد دل متقاضیان مسکن مهر رشت و مشکلات چندین ساله آن

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکل چندین ساله مسکن مهر شهرستان رشت که تاکنون به صورت حل نشده باقی مانده است گلایه کرد.

برخی از متقاضیان مسکن که از طریق طرح‌های نهضت ملی مسکن و یا مسکن مهر اقدام کرده اند در نیمه راه با مشکلاتی مواجه شدند که بعد از گذشت چند سال همچنان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات مسکن مهر تعاونی ۳۶ شهرستان رشت سخن گفت و با وجود اینکه سالها از تحویل آپارتمان‌ها می گذرد، اما تاکنون با مشکل پایان کار و سند منازلشان مواجه هستند. آنها با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، ما سال ۹۲ مسکن مهر خود را تحویل گرفتیم، اما دو سال گارانتی ساختمان را به ما ندادند و وعده حل مشکلات را به دادند. اما سال ۹۵ شرکت سازنده مشکلات را به صورت نیمه کاره و حل نشده باقی گذاشت و رفت. سال ۹۶ نامه‌ای از اداره مسکن و شهرسازی به ما دادند تا ۱۸ میلیون تومان دیگر پرداخت کنیم و بسیاری از متقاضیان به مشکلاتی برخوردند. ما نیز به دلیل اینکه پایان کار قرار است بدهند توانستیم فقط مبلغ ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنیم و تسویه نمودیم. مجدد سال ۹۸ به بهانه پایان کار و سند هر واحد ۵ میلیون تومان دیگر از ما گرفتند و ما فکر کردیم که دیگر تمام است و همه چیز تسویه خواهد شد مجدد به مدیران اعتماد کردیم و برای بار سوم تسویه را انجام دادیم، اما با آمدن دولت جدید عذر این تعاونی خواسته شد و یا در مسکن مهر دیگری ادامه فعالیت دادند اکنون ما اعضای تعاونی مسکن مهر ۳۶ شهرستان رشت بلاتکلیف هستیم و کسی پیگیری مشکلات ما نیست. یعنی از سال ۸۶ که آغاز ثبت نام ما بود تا کنون همچنان از پایان کار و سند هیچ خبری نیست. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار