نخستین اردوی کشوری فیلم نامه‌نویسی با حضور اساتید برجسته فیلم نامه نویسی کشور و با حضور ۷۰ هنرجو از سراسر ایران درحال برگزاری است.

 نخستین اردوی کشوری فیلم نامه‌نویسی با حضور اساتید برجسته فیلم نامه نویسی کشور و با حضور ۷۰ هنرجو از سراسر ایران در ۷ ژانر «جنگی، دفاع مقدس»، «کمدی»، «ملودرام»، «وحشت»، «علمی-تخیلی»، «فانتزی» و «جنایی-پلیسی» از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ آذرماه به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر همدان در شهر همدان درحال برگزاری است.

اشکان چاوشی از اساتید نخستین دوره فیلمنامه‌نویسی به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوان همدان، اردوی فیلم‌نامه نویسی را فرصتی مغتنم برای استفاده هنرجویان از تجربیات اساتید خواند وگفت: این اردو علاوه بر هنرجویان، برای اساتید نیز فرصتی مناسب را رقم می‌زند تا کارگردانان در بازده زمانی مشخص بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند.

استاد گروه ژانر وحشت نخستین اردوی کشوری فیلم‌نامه نویسی، با تأکید براینکه برگزاری این اردو‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در آینده سینما دارد، گفت: نتیجه اصلی و میزان دقیق اثرگذاری نخستین اردوی فیلمنامه نویسی را در دوره دوم باید بررسی کرد چراکه بازخورد‌ها در این دوره باید مورد بررسی قرار گیرد.

چاوشی با بیان اینکه ارتباط دوستانه، حضور فعال در برنامه‌هایی به این شکل و بدون توجه به مسائل و آورده‌های مالی از سوی اساتید از ویژگی بارز انجمن سینمای جوانان است، تصریح کرد: صحبت درخصوص یک ژانر به صورت اختصاصی و در جمع، اتفاقی چالش برانگیز برای هنرجویان و اساتید است؛ به زبانی دیگر، فرصت سازی و انتقال تجربه و ایده از ویژگی بارز این اردو است.

استاد گروه ژانر وحشت نخستین اردوی کشوری فیلم‌نامه نویسی، گفت: تا این مرحله، اتفاقات در این ژانر مطابق برنامه ریزی پیش رفته و براساس ارزیابی ایده، استدلال و سخنان هنرجویان شاهد فعالیت خوبی ازسوی شرکت کنندگان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.