رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان آدم ربایی پسربچه ۱۴ ساله در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه‌ای ۱۴ ساله توسط سرنشین یک خودروی سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده شده است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با روش‌های نوین کشف جرم و انجام کار‌های اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر بچه به خارج از کشور را داشته است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی دستگیر شد و پسر بچه به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.