یک کارشناس اسرائیلی می‌گوید در ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۷۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

برهام مائیر کارشناس مسائل نظامی اسرائیل در شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ابراز داشت: ما باید اعتراف کنیم که حماس پیروز شده است و ادامه روند غرور ارتش، باعث سقوط بیشتر ارتش اسرائیل می‌شود.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی اسرائیل منهدم شده و اگر اینگونه فرض کنیم که در هر خودرو ۳ نظامی حضور داشته، تعداد تلفات اسرائیل در شبانه روز بالغ بر ۷۵ نفر می‌شود و این تلفاتی است که اسرائیل در تاریخ خود با آن مواجه نشده است.

سانسور گسترده نظامی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی صدای بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اسرائیلی را نیز در آورده و آن‌ها به صورت تلویحی نسبت به حجم بالای بزرگنمایی‌ها و دروغ پردازی‌های بیانیه‌های رسمی و رسانه‌های اسرائیل انتقاد می‌کنند.

مقاومت فلسطین موفق شد در ادامه عملیات زمینی ارتش اسرائیل خسارت‌های زیادی در چندین محور مبارزاتی به رژیم صهیونیستی وارد کرده و از تلاش اسرائیل برای نفوذ به منطقه خان‌یونس جلوگیری کند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که نیرو‌های مقاومت، درگیری‌های شدیدی با دشمن صهیونیستی در محور دیر البلح داشتند تا مانع از قطع ارتباط شمال و جنوب غزه شوند.

 نیرو‌های مقاومت فلسطین ضمن ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی به ویژه در مناطق شمالی، تلفات زیادی به نیرو‌های ارتش اسرائیل وارد کردند.

المیادین گزارش می‌دهد که تانک‌های اسرائیل همچنان در خیابان صلاح‌الدین مستقر هستند، اما نفوذ اسرائیل به مناطق جنوبی نوار غزه انجام نشده است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس از هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی در جریان انفجار در میدان مین در برابر نیرو‌های پیاده دشمن صهیونیستی در شمال شرقی خان یونس خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
به درک واصل شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
محل دقیق تروریست های اسراییلی را شناسایی کنید از طریق ماهواره زنده و با موشک منهدمشون کنید امان ندهید بهشون فقط از این طریق میشه بهشون فشار آورد خدا یارویاورتون ای سربازهای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
به امید خدا همه صهیونهایی که بد ذات هستند و از کشتن کودکان و زنان فلسطینی دفاع می کنند به هلاکت برسند به امید صلح و پیروزی و رفاه و پیشرفت و آبادانی کشورهای منطقه
آخرین اخبار