معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه آمار افراد معلول تحت پوشش این نهاد حمایتی را ۵۱ هزار و ۹۰۴ نفر اعلام کرد و گفت : بهزیستی خدمات متنوع و گسترده‌ای را به این افراد ارائه می‌کند.

مرتضی کوهی، معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته معلول، گفت : ۱۲ آذرماه روز گرامیداشت معلولان است که در راستای خدمت‌رسانی و گرامیداشت جامعه معلولان اجرای برنامه‌های متنوع و متعددی به صورت استانی و کشوری پیش‌بینی شده است.

وی آمار افراد معلول زیر پوشش بهزیستی استان را ۵۱ هزار و ۹۰۴ نفر اعلام کرد و گفت: بهزیستی خدمات متنوع و گسترده‌ای را به این افراد ارائه می‌کند.

معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۲۳ مرکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولان و ۴۰ مرکز روزانه برای ارائه خدمت به این جامعه هدف در استان فعال هستند.

وی در تشریح برنامه‌های این هفته، گفت: شرکت مدیرکل بهزیستی و مدیران شهرستانی در سخنرانی خطبه‌های پیش از نماز جمعه در تشریح خدمات و فعالیت‌های بهزیستی، اعزام ۵۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس، برگزاری جشن گرامیداشت روز جهانی معلولان در استان تهران با حضور رئیس سازمان بهزیستی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشور که از سه نفر از نخبگان دارای محدودیت و معلولیت در استان و یکی از مراکز موفق در بخش غیردولتی تقدیر به عمل آمد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.