مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

صنعت آب و برق کردستان آمادگی در برابر مخاطرات مختلف را دارد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: صنعت آب و برق کردستان آمادگی لازم در برابر مخاطرات مختلف را دارد لذا مانور تمرینی – آموزشی برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه برگزار می شود.

آرش آریانژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در جلسه  هماهنگی مانور تمرینی – آموزشی مناطق ششگانه شمالغرب که با حضور مدیران عامل، مدیران بحران و پدافندغیرعامل صنعت آب و برق کردستان برگزار شد،گفت: این مانور برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه در مناطق شش گانه کشور (منطقه شمالغرب) با هماهنگی و همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق شمالغرب کشور، برگزار می‌گردد.

وی افزود: سناریوی این مانور براساس بارش برف سنگین، جاری شدن سیل و حریق در مخازن سوختی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، تدوین گردیده و اجرا می‌شود.

آریانژاد ادامه داد: این مانور با پیش بینی سیل اجرا می‌گردد و بیش از ۱۲۸ نفر از نیرو‌های صنعت آب و برق استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان در این مانور مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه صنعت آب و برق کردستان آمادگی لازم در برابر مخاطرات مختلف را دارد، افزود: به منظور اثربخشی مانورها، کمیته ارزیابی متشکل از همکاران شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو نیز تشکیل می‌ شود که زوایای اجرای این مانور را کاملا رصد و صحت‌سنجی می‌کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به اهداف مهم این مانور بیان کرد: ارتقای سطح آمادگی و تمرینی در شرایط بحران در مواجهه با بلایای طبیعی، اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه و افزایش قابلیت اطمینان از مهمترین اهداف برگزاری این مانور عملیاتی است به نحوی که مواقع بحرانی و اضطراری از استان‌های معین (شمالغرب کشور) برای همکاری و مهار بحران استفاده گردد.

زمان برگزاری مانور براساس پیش بینی‌های صورت گرفته ۲۱ و ۲۲ آذرماه سال جاری پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.