فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

  سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان انتظامی با خانواده شهیدان گرانقدر "نرجس صیاد " و "مرتضی غلامیان " دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

 سرهنگ نوری در دیدار با خانواده این شهدای معظم اظهار داشت: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب کارکنان پلیس هستند، حرکت در مسیر شهداء و ادامه راه آنان در جامعه مهمترین تکلیف و یک آرمان حقیقی برای ما است.  

 وی دیدار با خانواده شهداء را توفیقی الهی و پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت‌ها برشمرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء ضمن افزایش روحیه، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.  

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل با بیان اینکه شهداء همیشه زنده هستند تصریح کرد: امروز نظام و انقلاب اسلامی ما به برکت خون مطهر شهداء به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده است.

  امام جمعه شهرستان زابل در پایان امنیت امروز کشور را مدیون دلاوری، رشادت و از خود گذشتگی‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: تمامی افراد جامعه باید از فداکاری‌های این بزرگمردان الگوبرداری کنند.

 گفتنی است در پایان با تقدیم لوح و هدایایی به رسم یاد بود از خانواده این شهدای گرانقدر تقدیر گردید.

    

 

برچسب ها: فراجا ، خانواده شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار