مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران واحد گشت خودرویی پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه در بازدید اولیه از خودرو ۳ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲ هزار قلم انواع مواد خوراکی قاچاق

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۴۰۴ قلم اقلام خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه تائیدیه از سازمان غذا و دارو و مدارک مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت:  متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: استفاده از کالای قاچاق به ویژه اقلام و مواد غذایی علاوه بر تاثیرات جبران ناپذیری که در چرخه اقتصاد کشور دارد، به دلیل عدم کسب تائیدیه‌های لازم مانند استاندار یا سازمان غذا و دارو می‌توانند مسمومیت یا خطرات جانی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار