مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه قشری بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان در هشتمین جشنواره ملی مالک‌اشتر، عنوان موفق‌ترین قشر را کسب کرد.

  حسن نکویی  بیان کرد: پایگاه قشری مقاومت بسیج بصیرت شرکت گاز سازمان بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج زاهدان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان موفق به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری در سطح بسیج در هشتمین جشنواره ملی مالک‌اشتر شد.

 وی ادامه داد: این موفقیت نمونه‌ای از تلاش‌های خالصانه و تأثیرگذار بسیج ادارات و کارمندان در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال ۱۴۰۱ است.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان تصریح کرد: کارمندان بسیجی نقش مهمی در پیشرفت، آبادانی و خدمت به مردم در هر گوشه از ایران اسلامی دارند و تمامی کارکنان در جهت اجرای این سیاست‌ها باید تمام تلاش خود را به کار ببندند بسیج ادارات و کارمندان دارای ظرفیت‌های بالا برای رفع مشکلات مردم دارد.

 وی در پایان گفت: افتخار کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری در سطح بسیج در هشتمین جشنواره ملی مالک‌اشتر بسیج کسب شده است که بیشترین موفقیت را مرهون تلاش‌ها و عوامل انسانی مؤثر پایگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار