در طرح حمایت از خانوار‌های دارای فرزند چندقلو، ۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند و از این تعداد ۸۰ خانوار از تسهیلات مسکن بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ارائه خدمت به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو شامل کمک هزینه بلاعوض معیشت، کمک هزینه تامین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه درمان، اشتغال زایی و نیز برخی خدمات حمایتی است.

کریم زارع با بیان اینکه امسال ۳۰ خانوار دارای فرزند چندقلو به مشمولان این طرح اضافه شده اند، افزود: در شش ماهه نخست امسال برای حمایت از ۷۵ خانوار سه قلویی به بالا، بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او با اشاره به پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون تومان به عنوان کمک معیشت در یک مرحله به این خانوارها، افزود: ماهانه مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه تامین شیر خشک و کالا‌های بهداشتی تا پایان دوسالگی فرزندان به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو پرداخت می‌شود.

زارع به دیگر خدمات ارائه شده به این خانوار‌ها اشاره کرد و افزود: برای کمک به خرید مسکن این خانوارها، ۲۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در صورتی اشتغال نداشتن سرپرست خانوار، تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار