سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: قاتل به همراه همسرش که مردی ۳۱ ساله را آتش زده و به قتل رسانده بودند در داراب دستگیر شدند. 

سرهنگ حمید افرامن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس اظهار کرد: در هفدهم مهرماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پا‌های او، فرد را آتش زده و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۵۰ روز قاتل ۲۹ ساله به همراه همسر ۲۳ ساله‌اش را شناسایی و آنان را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ افرامن با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، افزود: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار