بخشدار مرکزی گناوه گفت: روستاهای «بینک» و «چشمه » از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه که فاقد شبکه گاز رسانی هستند، از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

مهدی عباسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از روستا‌های بینک و چشمه از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه که فاقد شبکه گاز رسانی بودند، مقرر شد این ۲ روستا در صورت نداشتن معارض در زمین‌های عبوری شبکه گاز، با همکاری اداره گاز شهرستان از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

وی افزود: روستای چشمه در شمال شهرستان گناوه واقع شده و تا شبکه اصلی گاز سه کیلومتر فاصله دارد که مقرر شد اداره گاز نسبت به انتقال شبکه گاز به این روستا اقدام کند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: روستای بینک نیز تقریباً سه کیلومتر با انشعاب اصلی گاز فاصله دارد که با پیگیری فرماندار شهرستان گناوه و همکاری اداره گاز شهرستان موضوع هزینه انتقال گاز به آن روستا برطرف و در آینده نزدیک عملیات انتقال گاز به آن روستا اجرایی خواهد شد.

عباسی از مردم روستا‌های فاقد گاز خواست با بخشداری و اداره گاز همکاری کنند تا به زودی شاهد اجرایی شدن طرح مهم گاز رسانی به این روستا‌ها باشیم و این دو روستا از نعمت گاز بهرمند شوند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: در جلسه‌ای که با رئیس اداره گاز گناوه برگزار شد قرار شد تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهرمند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.