فراخوان صدور مجوز احداث ۱۲ باب جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در منطقه زاهدان آغازشد و متقاضیان از تاریخ ۱۳ آذرماه می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌های دولت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر شرکت ملی نفت منطقه  زاهدان گفت: براساس مجوز‌های اخذ شده، ۱۲ باب جایگاه جدید سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) در سطح منطقه احداث خواهد شد و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت ۲۰ روز از تاریخ ۱۳ آذرماه لغایت ۶ دی ماه امسال، از طریق درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی اینترنتی https://g۴b.ir ثبت نام کنند.

قربانعلی مردانی گفت: ثبت نام صرفا از طریق درگاه ملی مجوز‌ها انجام می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نمی‌باشد و به درخواست‌های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیر منطقه زاهدان با‌اشاره به اینکه اعتبار لازم جهت احداث این جایگاه‌ها بطور کامل با سرمایه بخش خصوصی انجام خواهدشد و شرکت هیچگونه برنامه‌ای برای پرداخت تسهیلات و یا واگذاری زمین ندارد، از متقاضیان درخواست نمود تا در صورت دارا بودن زمین در محدوده پیشنهادی و سرمایه لازم جهت احداث جایگاه، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

وی افزود: احداث این جایگاه‌ها در نواحی چهارگانه منطقه انجام خواهد‌شد و شامل واگذاری مجوز احداث چهار جایگاه در زاهدان و میرجاوه، چهار جایگاه در ناحیه زابل، یک جایگاه در ناحیه خاش و همچنین تعداد سه جایگاه در ناحیه سراوان می‌باشد.

مردانی، واگذاری مجوز احداث جایگاه‌های جدید را فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: احداث جایگاه‌های جدید در راستای تقویت زیرساخت‌ها و تامین رفاه مردم و توسعه خدمات دولت در این بخش انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار