معاون دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مقاومت برای همه سناریو‌های نظامی اسرائیل اعم از جنگ زمینی و هوایی آماده است. 

صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص برگزاری مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه گفت: «در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای برای آتش بس وجود ندارد و تا پایان تجاوز و برقراری آتش بس همه جانبه و قطعی، تبادل اسرا انجام نخواهد شد.»

به گزارش الجزیره، وی در ادامه گفت: «اشغالگران اصرار دارند که هنوز زنان و کودکان [صهیونیست] در بازداشت هستند، اما ما گفتیم که همه آن‌ها را تحویل داده‌ایم. اسرای باقی مانده در غزه سربازان یا مردان غیرنظامی هستند که پیش‌تر در ارتش اشغالگر خدمت می‌کردند». 

این مقام حماس در انتها به رژیم صهیونیستی هشدار داد: «مقاومت برای همه سناریو‌های نظامی اسرائیل اعم از جنگ زمینی، هوایی و ... آماده است». 

گفتنی است، عصر امروز (شنبه) برخی رسانه‌ها از برگزاری مذاکرات آتش‌بس در قطر خبر دادند. خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش داد که رژیم صهیونیستی تعدادی از اعضای موساد را به عنوان تیم مذاکره‌کننده به قطر فرستاده است. با این حال، ساعاتی بعد دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دنبال «بن‌بست» در مذاکرات، تیم خود را از دوحه فراخوانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۵۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
عاقبت موش های نجس و کثیف ، مرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
خوب اگه هیچ مذاکره ای برای آتش بس نیست که خوش به حالتون و بدا به حال اسراییل.
خودتون گفتید آتش بس خواسته اسرائیل هست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۳۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
به هیچ وجه با این دشمن خونخوار صلح نکنید چون به هیچ وجه خوی وحشی گری وخونخواری دارد وشما برترین وتا آتش بس قطعی اصلا مذاکره ممنوع شما چون هی گفتید آتش بس آتش‌بس واگیر تبادل نمی‌بایست بکنید کردید آنها کر کردن چون ضعیف شدید و دشمن حس کند شما ضعیف شدید برشما سلطه پیدا می‌کند پس همیشه قران فرمودن با دشمن از بالا واز روی قدرت واقتدار رفتار کنید تا دشمن در شما قدرت واقتدار ببیند وعقب نشینی کند وقتی در شما قدرت واقتدار احساس نکرد پر رو تر شد وذست به عصیان وخونخواری بیشتر کرد پس هیچوقت از ضعف با دشمن مذاکره نکنید با اقتدار تا آتش بس همیشگی تبادل بی تبادل والسلام.حسبی الله وتوکلت علی الله وکفی باالله وکیلا وحسبی الله ونعم الوکیل ونعم المولی ونعم النصیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
الله اکبر. فرصتی دیگر برای محو اسراییل. برادران مقاومت پیش به سوی غزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
انشالله پیروز میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
خدا را شکر !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مذاکره فایده ای نداره
آخرین اخبار