مدیر کل آموزش و پرورش فارس از حضور پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در مدارس استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری در نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام در آموزش و پرورش فارس به‌منظور برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر شهدا تشکیل شده است.

او با یادآوری اینکه این شهدا در نیمه آذرماه میهمان مردم فارس خواهند شد، افزود: در همین راستا ۴ برنامه استقبال از شهدا در فرودگاه شیراز، تشییع پیکر‌های مطهر شهدا در مدارس استان، تولید محتوای مناسب و تشییع کلی شهدا در شیراز در دستور کار کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام استان فارس قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان فارس دانش‌آموز محور شود و دانش‌آموزان برنامه‌های آنان را به پیش ببرند.

او با بیان اینکه مدارسی که میزبان پیکر‌های مطهر شهدا خواهند بود، مشخص شده‌اند، گفت: در مراسم این مدارس از ظرفیت راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

عسکری با تصریح اینکه حضور شهدا در مدارس و در بین دانش‌آموزان و معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می‌کند، گفت: در فعالیت‌ها و برنامه‌های معنوی، هرچه ارتباط دلی ما قوی‌تر باشد، کار ما در بین دانش‌آموزان اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.